Awatar Wiki
Advertisement
Earthbending emblemEarth Kingdom emblem
Ten artykuł dotyczy jednej z pierwszych uczennic magii metalu Toph Beifong. Jeżeli szukasz dyrektora Karnawału Latających Koi, zobacz Peng.

Kiedyś miałam obsesję na punkcie butów. Nie było tygodnia, w którym nie kupiłabym sobie nowej pary.

Penga rozmyślając o sobie z Ho Tunem i Mrocznym[1].

Penga to jedna z pierwszych uczennic Akademii Magii Metalu Beifong oraz trzeci mag metalu w historii[2][3]. Jako córka bogatej rodziny szlacheckiej w dzieciństwie była nieodpowiedzialna oraz chciwa, jednocześnie zmagając się z niską samooceną. Penga przezwyciężyła swoje wady pod opieką Toph Beifong, stając się wkrótce utalentowanym magiem oraz nauczycielem w Akademii Magii Metalu[1].

Wystąpienia[]

Komiksy[]

  • Trylogia The Promise
  • Trylogia The Rift
  • North and South, tom 3
  • Toph Beifong's Metalbending Academy

Avatar Legends: The Roleplaying Game[]

Ciekawostki[]

  • Penga reprezentuje wadę chciwości, cechę, która jest piętnowana w Akademii Magii Metalu Beifong[4].
  • W języku norweskim „penga” to kolokwializm oznaczający pieniądze, co pasuje do niej jako córki bogatej rodziny.
    • Jej szaty zawierają różne motywy chmur, które reprezentują szczęście w kulturze chińskiej.
    • Jej ubiór jest także podobny do szat plemienia Gan Jinów, którzy mieli postawę zamożną i snobistyczną.
  • W wieku dziewieciu lat Penga była najmłodszym znanym magiem metalu[3].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Komiks „Toph Beifong's Metalbending Academy”.
  2. Komiks „The Promise Part One”.
  3. 3,0 3,1 Komiks „The Promise Part Two”.
  4. Komiks The Promise Library Edition.
Advertisement