Guru we Wschodniej Świątyni Powietrza uczył Aanga panować nad Stanem Awatara poprzez odblokowywanie czakry. Mówił Aangowi dokładnie co robi każda z czakr. Aang jednak nie zgodził się na dalszą naukę, ponieważ musiałby rozstać się z Katarą. W odcinku Opowieści Appy znajduje Appę i rozpoznaje, że owy bizon należy do Aanga i przyczepia mu do rogu wiadamość dla Aanga. W rozmowie z awatarem deklaruje ,że był osobistym przyjacielem Gyatso. Oznacza to ,że liczy sobie grubo ponad 150 lat. Lubi sok cebulowo - bananowy. Jednak udaje się Aangowi opanowanie stanu awatara,bez rozstania się z Katarą.

Historia[edytujedytuj kod]

Aang i Sokka lecą na Appie. Sokka zmierza do zatoki kameleona, a Aang leci do Guru w wschodniej świątyni powietrza.

Aang spotyka Guru Pathika, który będzie go szkolił jak opanować "Stan Awatara" poprzez otworzenie wszystkich czakr. Sokka po dwóch latach ponownie spotyka się z ojcem. Katara została w Ba Sing Se, aby chronić i pomagać królowi. Toph zostaje schwytana przez Xin Fu i Mistrza Yu, którzy chcą ją z powrotem oddać w ręce rodziców, lecz ona ucieka poprzez wykorzystanie Magii MetaluAzula namawia się razem z Long Fengiem, by obalić Króla Ziemi. Podczas otwierania ostatniej czakry Aang ma wizje w której widzi Katare w niebezpieczeństwie i opuszcza szkolenie, wbrew woli Guru .

Umiejetnosci[edytujedytuj kod]

Pathik medytuje

Pathik był mistrzem jogi i medytacji, a te umiejętności pozwoliły mu mieszkać przez co najmniej 150 lat. Miał ogromną wiedzę z czakr,  i zdolność do czytania emocji i uczuć danej osoby, czytając swoje chi, jak wykazano, kiedy przeczytał Appa jest

Ciekawostki[edytujedytuj kod]

Pathik śpiewa piosenke o Czakrach

  • Był wielkim fanem zamiatanie i odkurzanie. 
  • Słowo "Pathik" oznacza "samotnie" w języku hindi i było nazwisko, że Mahatma Gandhi osobiście dał do rodziny Magan Kumar, dziecka urodzonego jego aśramie w 1938 roku.Wersja sanskryt nazwy jest "Pathika", które ma szerszy zakres znaczeń, takich jak "znając drogę lub ścieżkę", jako rzeczownik, może odnosić się do podróżnego lub przewodnika. 
  • Podczas jednej z halucynacjami Aang, w Pathik śpiewał "czakr utwór" i pojawił się z sześciu broni trzyma Veena, cecha często wynika z hinduskiej bogini Saraswati