Awatar Wiki
Advertisement
Fire Nation emblem

Oraso Eiko była odznaczoną generał Armii Ognia w erze Roko. Była zwolenniczką izolacjonizmu Narodu Ognia we wczesnych latach panowania Władcy Ognia Sozina[1].

Historia[]

Oraso Eiko dowodziła zjednoczonymi oddziałami Narodu Ognia w ostatnim prawdziwym konflikcie z klanami w imię nowego Władcy Ognia, Sozina. Dzięki swojej wiedzy wygrała bitwę, a naród wreszcie został prawdziwie zjednoczony pod tronem królewskim.

Generał wspierała wewnętrzną inicjatywę Władcy Ognia Sozina mającą na celu budowę infrastruktury i zapewnienie miejsc pracy ludności, ale kwestionowała koszt floty Narodu Ognia. Chciała pozostać odizolowana, dopóki ich naród nie będzie prosperował. Zastanawiała się, czy w polityce Władcy Ognia Sozina kryje się coś więcej[1].

Osobowość[]

Generał szanowała każdego, kto pochodził z jakiegokolwiek wojskowego środowiska[1].

Umiejętności[]

Oraso Eiko była świetnym strategiem, a jej wiedza wojskowa doprowadziła do zwycięstwa w decydującej bitwie w ostatnim prawdziwym konflikcie pomiędzy koroną a klanami[1].

Wystąpienia[]

Avatar Legends: The Roleplaying Game[]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Magpie Games, gra fabularna „Avatar Legends: The Roleplaying Game” — podręcznik podstawowy, 2022, s. 49.
Advertisement