Awatar Wiki
Advertisement
Fire Nation emblem

Nie bój się, nie jestem skarżypytą.

On Ji do Aanga[1].

On Ji była młodą uczennicą szkoły w Narodzie Ognia. Rodzice cenili jej wykształcenie i mieli nadzieję, że odniesie sukces w szkole. Chcieli, aby kontynuowała naukę na dobrym uniwersytecie w Stolicy, gdzie mogłaby spotkać członków rodziny królewskiej i zostać idealną żoną Narodu Ognia[2].

Historia[]

Aang, pseudonimem Kuzon, przybył do szkoły Narodu Ognia, podając się za nowego ucznia z kolonii Narodu Ognia. Po zakończeniu zajęć Aang spotkał On Ji, która zauważyła Momo chowającego się pod jego koszulą i ostrzegła go, aby trzymał go w ukryciu, myśląc, że to małpa. Jej samozwańczy chłopak, Hide, widząc razem „Kuzona” i On Ji, wpadł i dał jasno do zrozumienia Aangowi, że jest jego „dziewczyną”, rozpoczynając krótką konfrontację, podczas której On Ji przewróciła oczami, dając do zrozumienia, że ​​jest niezbyt przywiązana do Hide’a. Później, podczas zajęć zespołu, gdzie grała na erhu, Aang próbowała grać na rogu tsungi, ale nauczyciel muzyki zbeształ go za taniec w miejscu podczas gry. Niemniej jednak On Ji była rozbawiona krokami tanecznymi i poprosiła nawet Aanga o pokazanie kilku ruchów tanecznych[1].

Aang and On Ji at the dance

On Ji tańczyła z Aangiem podczas tajnej imprezy tanecznej.

On Ji została później zaproszona na imprezę taneczną Aanga. Aby inni zaczęli tańczyć, Aang wybrał On Ji z tłumu. Zarumieniła się, nieśmiało wzięła go za rękę i zaczęła z nim tańczyć. Po tym reszta grupy zaczęła tańczyć w rytm muzyki. Później Aang i Katara zaczęli razem tańczyć, a On Ji i reszta klasy z podziwem obserwowali, jak wykonują wiele zaawansowanych ruchów. Jednakże impreza wkrótce się zakończyła, gdyż dyrektor, poinformowany przez Hide’a o imprezie, wszedł do jaskini w poszukiwaniu Aanga. On Ji, wraz z innymi uczniami, założyła opaskę na głowę, aby zmylić prześladowców i pomóc Aangowi i Drużynie Awatara w ucieczce.

Osobowość[]

On Ji była miła i odważna, miała słodką i wyluzowaną osobowość, a także poczucie humoru. Była przyjazna i serdeczna dla innych, zwłaszcza dla Aanga, kiedy zapisał się do szkoły Narodu Ognia. Okazała postawę godną zaufania, obiecując Aangowi, że nie ujawni obecności Momo. Nawet gdy dyrektor szukał Aanga, On Ji pomagała go chronić.

Wystąpienia[]

Awatar: Legenda Aanga[]

Księga III: Ogień (火)[]

Ciekawostki[]

  • Fryzura On Ji przypomina fryzurę Chihiro/Sena z filmu Hayao Miyazakiego Spirited Away: W krainie bogów, co było dla twórców jedną z inspiracji.
  • On Ji została nazwana na cześć Angie, członka personelu[3].
  • On Ji była jedną z niewielu mieszkańców Narodu Ognia, którzy nie mieli standardowych czarnych włosów i bursztynowych oczu.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Awatar: Legenda Aanga”, Księga III: Ogień, rozdział 2. „Opaska” (42/61).
  2. 2,0 2,1 The Lost Lore of Avatar Aang (angielski), zarchiwizowana zawartość biblioteki online na temat serialu.
  3. 3,0 3,1 Avatar Extras dla odcinka „Opaska”.
Advertisement