Okręt wojenny

Pancerniki są duże statki wykorzystywane przez Siły Zjednoczonych i wojska północnej Plemienia Wody podczas wojny morskiej.

Historia[edytujedytuj kod]

Pierwszy okret Varrickiego.

Pierwszy pancernik być zbudowany został kupiony przez Varrick, które nazwał Zhu Li po jego osobistym asystentem. Został namalowany biały z granatowymi paskami dzieje wzdłuż kadłuba. W przeciwieństwie do nowszych pancerników, miał wiele możliwości, aby pomieścić ekscentryczną naturę Varrick, takich jak zbiornik catgator i poziomu lustra Funhouse. Zarówno Siły Zjednoczonych oraz Północnej Plemię Wody Navy ostatecznie uzyskali dostęp do dużych wiele z tych pancerników.

Zaatakowana flota Sił Zjednoczonych.

Po osiągnięciu zaskarżonych metropolię ,flota została zniszczona przez wielu kopalń, które wybuchnie w kontakcie z pancerników . Ogólne Iroh zaczął używać interkomu jego statek , aby powiedzieć swoim żołnierzom Masters wody i ziemi jest pozbyć się kopalni . Tak szybko, jak na zamówienie, jednak jego flota okrętów został zaatakowany przez dużą liczbę biplanów dano . Mimo dołożenia wszelkich starań Sił Zjednoczonych ,cała flota została zniszczona .

Później ogólne Iroh wysłał telegram do komendanta Bumi , nakazując mu czekać na jego sygnał przed wejściem Republic Miasto z drugiej fali pancerników . Jednakogólne Iroh później odkrył, żewiadomość została przechwycona przez Hiroshi Sato , i wiedział dokładnie, gdzie flota była druga . Hiroshi nie miał okazji do ataku ukryty flotę , jednak, ponieważpas startowy został zniszczony przez Bolin , Asami i Główny Iroh .Po Amon uciekł Republika Ciudad okręty Floty przybył Bumi .

Pancerniki wojskowy Północnej wykorzystywany do transportu jeńców wojennych w czasie wojny domowej Plemienia Wody.

Kiedy szef Unalaq kazał wojska zajmują południowej Plemienia Wody, pancerniki Northern tworzą blokadę wokół bieguna południowego. Później pancernik był używany do transportu kilku schwytanych rebeliantów Południowe Plemię Wody do więzień na Biegunie Północnym. Wkrótce po wyjeździe, statek został zaatakowany przez Team Avatar, który uwolnił więźniów. Mimo, że załoga próbowała ich powstrzymać, napastnicy zdołali opuścić statek i uciec z jachtu Varrick za.

Kilka pancerniki Zjednoczone Siły były w porcie podczas Korra i Iroh omówiono plan zakończenia interwencji wojskowej Głównego Unalaq w południowej Plemienia Wody. Jednak prezydent Raiko odkrył swój plan i miał wszystkie dostępne statki umieszczone na Lockdown.

Po jego uwięzienia, Varrick oferowane klubowy avatar własny okręt, Zhu Li, na podróż na Biegun Południowy. On również schować wszystkie przyszłych Industries skradzionej broni o tym statku.

Projekt[edytujedytuj kod]

Każdy okręt nosi cechę każdego z insygniami trzech narodów. Opancerzone Ziemia Brytania insygnia znaleźli w ich łuki i hełmy, insygnia Narodu Ognia na ramionach i insygnia Plemienia Wody są także kaski. Kaski są także ozdobione dwa złote smoki na dziobie łodzi.

Wady[edytujedytuj kod]

Po ataku na flote statki bardzo szybko sie niszcza i tona.

Chociaż potężne na powierzchni wody, Główna słabość pochodzi z pancerników i okrętów podwodnych nalotów, zwłaszcza z tym ostatnim, w którym praktycznie nie ma obrony, oprócz jego Masters wodne. Ze względu na niską szybkostrzelność, strzelby sygnalizacji pożarowej, które są bardziej dostosowane do stacjonarnych lub wolno poruszających się celów były prawie nieskuteczne wobec kilkudziesięciu biplanes które poruszały się szybko. Który, w połączeniu z jego szybkością i zwrotność pozwala im być narażone na gwałtowne ataki masowe wroga.