Awatar Wiki
Advertisement
Awatar Wiki

Wydaje mi się, że zaszła jakaś pomyłka. Nie wybieram się z wami. Może umiem tkać powietrze, ale nie jestem Nomadą, ani mnichem!

Kuon do Tenzina.

Odrodzenie (ang. Rebirth) to dwudziesty ósmy odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 27 czerwca 2014 roku w Stanach Zjednoczonych i 4 maja 2015 roku w Polsce.

Opis[]

Tenzin, Jinora i drużyna Awatara podróżują w kierunku Ba Sing Se, by odnaleźć nowych magów powietrza. Po drodze zatrzymują się w licznych wioskach Królestwa Ziemi, by przekonać ich do dołączenia nowego Narodu Powietrza. Odbudowanie całej nacji jednak wydaje się trudniejsze, niż myśleli, ponieważ udaje im się przekonać do tego tylko jednego chłopca o imieniu Kai. Tymczasem Zaheer przemierza świat, uwalniając swoich przyjaciół z ich więzień – najpierw Ghazana, potem Ming-Hua. Przestępcza trójka wyrusza do Północnego Plemienia Wody, by uwolnić ostatnią członkinię ich gangu, P'Li. Dowiedziawszy się o ich ucieczce, lord Zuko wyrusza na biegun północny, by powstrzymać kryminalistów.

Zobacz też[]

Neutral Emblem.png KSIĘGA III: ZMIANA

1. „Łyk świeżego powietrza
2. „Odrodzenie
3. „Królowa Ziemi
4. „Wyzwolenie
5. „Klan Metalu

6. „Dawne rany
7. „Pierwotni magowie powietrza
8. „Napaść
9. „Zasadzka
10. „Niech żyje królowa

11. „Ultimatum
12. „Wejście w pustkę
13. „Jad Czerwonego Lotosu

Awatar: Legenda Aanga: WodaZiemiaOgień
Legenda Korry: PowietrzeDuchyZmianaRównowaga
Advertisement