Awatar Wiki
Advertisement
Awatar Wiki

Myślisz, że wolność to coś, co możesz dawać lub odbierać gdy chcesz? Dla twojego ludu wolność jest tak ważna jak… powietrze. A bez niego nie ma życia. Jest tylko… ciemność.

Zaheer wysysający powietrze z płuc królowej Hou-Ting.

Niech żyje królowa (ang. Long Live the Queen) to trzydziesty szósty odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 8 sierpnia 2014 roku w Stanach Zjednoczonych i 14 maja 2015 roku w Polsce.

Opis[]

Transportowane do Ba Sing Se, Korra i Asami uwalniają się z celi. Próba przejęcia sterowca przez dziewczyny powoduje jego rozbicie na środku Pustyni Si Wong. Asami konstruuje katamaran z części zniszczonego statku, dzięki któremu udaje się im oraz załodze uciec przed ścigającym ich gigantycznym potworem pustynnym. Wkrótce docierają do Oazy Zamglonych Palm, gdzie napotykają tropiącą ich Lin Beifong oraz Tonraqa i lorda Zuko. W tym samym czasie w Ba Sing Se, Mako i Bolin zostają uwięzieni, gdy Czerwony Lotos próbuje pertraktować z Królową Ziemi. Gdy odkrywają, że statek z Korrą się rozbił, Zaheer zabija królową Hou-Ting, a Ghazan doprowadza do upadku olbrzymiego muru miasta. Nim Mako i Bolin zostają uwolnieni, otrzymują wiadomość dla Korry od Czerwonego Lotosu.

Zobacz też[]

Neutral Emblem.png KSIĘGA III: ZMIANA

1. „Łyk świeżego powietrza
2. „Odrodzenie
3. „Królowa Ziemi
4. „Wyzwolenie
5. „Klan Metalu

6. „Dawne rany
7. „Pierwotni magowie powietrza
8. „Napaść
9. „Zasadzka
10. „Niech żyje królowa

11. „Ultimatum
12. „Wejście w pustkę
13. „Jad Czerwonego Lotosu

Awatar: Legenda Aanga: WodaZiemiaOgień
Legenda Korry: PowietrzeDuchyZmianaRównowaga
Advertisement