Awatar Wiki
Advertisement

Kto jest silny? Nieustraszony? Kto będzie potrafił walczyć z duchami? Kto ze mną poluje?

Myśliwy zwołujący ochotników na łowy[1].

Myśliwy przewodził łowcom z miasta na skorupie lwiożółwia ognia. Do jego obowiązków należało prowadzenie wypraw do bezdroży duchów z mocą ognia, by chwytać zwierzynę i dostarczać ludziom jedzenie.

Biografia[]

Myśliwy werbował ochotników na tygodniową wyprawę do bezdroży duchów, kiedy zgłosił się do niego Wan, który chciał do nich dołączyć. Mężczyzna początkowo wyśmiał chłopaka , ale zgodził się zabrać go ze sobą po zachęceniu przez innego łowcę. Myśliwy i jego drużyna wybrali się na zewnątrz miasta, by zbudzić lwiożółwia, na którym zbudowana była ich miejscowość. Poprosił wtedy ich opiekuna o podarowanie im mocy ognia, by pomóc im w walce z duchami. Po wejściu na bezdroża Wan wyraził swoje obawy przed dołączeniem do polowania. Myśliwy obrzydzony przez tchórzostwo chłopaka kazał mu wracać do lwiożółwia, by zwrócić moc ognia, a on i pozostali polujący kontynuowali ekspedycję bez niego.

Huntsman witnessing possession

Myśliwy musiał przestać atakować Wana, kiedy jego kolega został nawiedzony przez ducha palczaka.

Niedługo po tym, kiedy Wan został wygnany z miasta za niezwrócenie mocy ognia, myśliwy trafił na niego na bezdrożach. Wan zaatakował zespół łowców po tym, kiedy zabronił im zabić kotojelenia, którego schwytali. Mężczyźni ruszyli za nim w pościg, lecz jego wiedza o stworzeniach i roślinach bezdroży ułatwiła mu ucieczkę. Myśliwy w końcu dogonił Wana, ale kiedy przygotowywał się na zaatakowanie go, jego kolega został nawiedzony i oszpecony przez ducha palczaka. Po ujrzeniu mocy ducha myśliwy uciekł do miasta lwiożółwia i poinformował jego mieszkańców o tym, że Wan przeżył o zaprzyjaźnił się z duchami.

Jakiś czas później myśliwy powrócił na bezdroża z nową drużyną i napotkał Wana w oazie duchów. Mężczyzna był pod wrażeniem zaawansowanych umiejętności magicznych Wana i powiedział, że nigdy nie widział nic podobnego. Jego ataki zostały z łatwością odparte i mężczyzna musiał uciec do dziczy ze swoimi ludźmi[1].

Osobowość[]

Myśliwy jest dumny ze swojej pracy i uważa się za jednego z nielicznych odważnych ludzi, gotowych zmierzyć się z niebezpieczeństwami bezdroży duchów. Wyraził niezadowolenie wobec Wana, który wycofał się z polowania, które było na tyle duże, że pragnął nigdy więcej nie zobaczyć jego twarzy[1].

Zdolności[]

Myśliwy nigdy nie wykorzystywał zaawansowanych technik mocy ognia, lecz jednocześnie miał duże doświadczenie w używniu jej jako broni przeciwko niebezpiecznym duchom[1].

Wystąpienia[]

Legenda Korry[]

Księga II: Duchy (神靈)[]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Legenda Korry”, Księga II: Duchy, rozdział 7. „Początki, część 1” (19/52).
Advertisement