Awatar Wiki
Advertisement
Fire Nation emblem
Ten artykuł dotyczy strażniczki więzienia. Jeśli szukasz kogoś innego, sprawdź Ming (ujednoznacznienie)

Przemyciłam herbatę z jadelitu, wiem, że lubisz rzadkie napary.

Ming do Iroh[1].

Ming była strażniczką w więzieniu w Stolicy Narodu Ognia, która była szczególnie miła i współczująca dla Iroh, kiedy został przywieziony do więzienia. Polubiła byłego generała, ponieważ przypominał jej jej ojca, który również cenił rzadkie rodzaje herbaty[2].

Historia[]

Zadaniem Ming było przynoszenie jedzenia Iroh w porze posiłku. Podkradała dla niego napoje i dodatkowe porcję, między innymi herbatę z jadelitu i dodatkową miskę ryżu. Iroh stwierdził, że jej drobne, uprzejme gesty uczyniły znośnym jego pobyt w więzieniu. Nie podobało jej się surowe traktowanie Iroh przez naczelnika Poona.

W Dniu Czarnego Słońca Iroh powiedział Ming, że nie wygląda najlepiej i powinna sobie wziąć dzień wolny. Chociaż początkowo była zdezorientowana, Iroh powiedzał, że lepiej jeśli jej nie będzie w więzieniu po południu. Rozumiejąc podtekst wiadomości, skinęła głową, opuściła więzienie i tym samym nie była obecna podczas ucieczki Iroh[1].

Wystąpienia[]

Awatar: Legenda Aanga[]

Księga III: Ogień (火)[]

Ciekawostki[]

  • Serena Williams, słynna amerykańska zawodowa tenisistka, udzieliła głosu Ming w oryginalnej wersji językowej, ponieważ była wielką fanką serialu[3].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Awatar: Legenda Aanga”, Księga III: Ogień, rozdział 10. „Dzień Czarnego Słońca, część 1: Inwazja” (50/61).
  3. Serena Williams staje się nerdem, gdy mówi o Awatarze. mtv.co.za (22 Marca, 2018 r.).
Advertisement