Awatar Wiki
Advertisement
Fire Nation emblem
Viscous slime

Gejzer lepkiego śluzu został aktywowany, gdy Zuko usunął Kamień Słońca z piedestału.

Lepki śluz to potężny klej używany przez Wojowników Słońca jako środek bezpieczeństwa w celu ochrony świętego Kamienia Słońca. Podniesienie klejnotu z piedestału powoduje, że spod niego wybucha gejzer lepkiego śluzu, wypełniając całe pomieszczenie i dusząc złodziei. Szlam mogą usunąć jedynie mrówkojadoleniwce, które są hodowane przez Wojowników Słońca specjalnie do tego celu.[1]

Historia[]

Gdy Zuko usunął Kamień Słońca z piedestału, uruchomił pułapkę, która zamknęła drzwi komory i napełniła ją śluzem. Za pomocą magii powietrza Aang i Zuko dostali się do małego otworu w suficie i udało im się uratować przed uduszeniem, choć byli uwięzieni w mazi aż do zmroku. Wtedy zostali znalezieni i uwolnieni przez Wojowników Słońca, a ich mrówkojadoleniwce usunęły śluz z ich ciała i ubrań.[2]

Przypisy

  2. O'Bryan, John (scenariusz) & Volpe, Giancarlo (reżyseria). (15 lipca 2008). "Mistrzowie magii ognia". Awatar: Legenda Aanga. Sezon 3. Odcinek 13. Nickelodeon.
Advertisement