Awatar Wiki
Advertisement
Air Nomads emblem
Momo eats a moon peach

Momo zjada księżycową brzoskwinię.

Księżycowa brzoskwinia to blady, okrągły owoc rodzimy dla kultury Nomadów Powietrza, ale można znaleźć go także w Królestwie Ziemi[1]. Jest ulubionym przysmakiem Momo.

Historia[]

Księżycowe brzoskwinie znajdowały się wśród owoców, które Momo przyniósł Socce podczas pobytu w Południowej Świątyni Powietrza. Jednak zanim chłopak zjadł ostatnią brzoskwinię, Momo zerwał się i zabrał mu ją.[2]

Księżycowe brzoskwinie zostały wspomniane przez Katarę, kiedy próbowała uspokoić Appę, który był zaniepokojony tajemniczym zniknięciem Aanga i Sokki w Świecie Duchów.

Ciekawostki[]

Moon peach tree

Niebieskie drzewo, na którym rosną księżycowe brzoskwinie.

  • W polskiej wersji językowej, księżycowe brzoskwinie znane są także jako "dzikie brzoskwinie".
  • Księżycowe brzoskwinie pojawiają się także w grze wideo. Podczas gdy Drużyna Awatara odwiedza wioskę położoną w lesie Królestwa Ziemi, Momo jest używany, aby dostać się do niebieskiego drzewa i zebrać sześć księżycowych brzoskwiń, którymi później należy nakarmić głodnego Appę.
  • Księżycowa brzoskwinia bardzo przypomina brzoskwinię z rzeczywistego świata.

Przypisy

  1. Awatar: Legenda Aanga”, Księga I: Woda, rozdział 7. „Zimowe przesilenie, część 1: Świat duchów” (7/61).
  2. DiMartino, Michael Dante (scenariusz) & MacMullan, Lauren (reżyseria). (25 lutego 2005). "Południowa Świątynia Powietrza". Awatar: Legenda Aanga. Sezon 1. Odcinek 3. Nickelodeon.

Zobacz też[]

Advertisement