Awatar Wiki
Advertisement
Fire Nation emblem
Ten artykuł dotyczy sandała noszonego przez stryja Zuko. Jeżeli szukasz czegoś innego, zobacz Iroh (ujednoznacznienie).

Zachowałeś przepocony sandał stryja?

Sokka do Zuko o jego decyzji zatrzymania klapka Iroh.
Iroh's sandal

Sandał Iroh był w kolorze beżowym.

Klapek Iroh był obuwiem noszonym przez Iroh, który przedkładał wygodę nad piękno. Było widać, że Iroh często nosił ten sandał, gdyż smród jego stopy był w nim mocno osadzony.

Historia[]

Kiedy Iroh został schwytany przez kapitana magów ziemi i jego ludzi, mag ognia celowo zostawił swój sandał na drodze, umożliwiając Zuko łatwe wyśledzenie go. Okazało się to skuteczne, gdyż bez interwencji Zuko kapitan zmiażdżyłby ręce Iroh[1].

Tuż przed powrotem Komety Sozina, Zuko użył sandała w podobnej sytuacji, kiedy on i Drużyna Awatara musieli ponownie znaleźć Iroh. Zuko wziął ten sandał jako próbkę zapachu dla shirshu June, Nyla, aby odnaleźć swojego stryja. Po tym jak Drużyna znalazła Iroh, Zuko zażartował ze swoim stryjem, że znalezienie go nie było takie trudne, ponieważ miał bardzo silny zapach[2].

Opis[]

Projekt sandała Iroh był bardzo prosty, składał się zasadniczo z beżowej podeszwy i dwóch pasków w ciemniejszym kolorze, które przechodziły między palcami.

Ciekawostki[]

  • Sandały Iroh są bardzo podobne do chińskich sandałów ze słomy.

Zobacz też[]

Przypisy

Advertisement