Awatar Wiki
Advertisement
Ten artykuł dotyczy odcinka. Jeżeli szukasz mieszkańców Zaofu, zobacz Klan Metalu.

Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, nie martw się. To najbezpieczniejsze miasto świata.

Klan Metalu (ang. The Metal Clan) to trzydziesty pierwszy odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 11 lipca 2014 roku w Stanach Zjednoczonych i 7 maja 2015 roku w Polsce.

Opis[]

Poszukiwania magów powietrza prowadzą Korrę i jej przyjaciół do miasta Zaofu, gdzie mieszkają magowie metalu znani jako Klan Metalu. Tam poznają Suyin – przyrodnią siostrę Lin Beifong – której córka zyskała umiejętność tkania powietrza. Bolin nawiązuje dobry kontakt z dziewczyną. Tymczasem stosunki Lin i Suyin, które nie kontaktowały się ze sobą od trzydziestu lat, okazują się być wyjątkowo szorstkie. W międzyczasie Zaheer i jego gang docierają do Miasta Republiki, a mężczyzna płynie na Wyspę Świątyni Powietrza, udając niedoświadczonego maga. Gdy próbuje dowiedzieć się, gdzie jest Korra, Kya rozpoznaje go i zmusza Zaheera do ucieczki.

Uwagi produkcyjne[]

Ciągłość serii[]

  • Opisując typ dziewczyn, które podobają się Bolinowi, Mako wspomina o „durnej gwiazdce filmowej” i „psycho księżniczce lodu”, odnosząc się odpowiednio do Ginger i Eski.

Informacje o postaciach[]

Błędy[]

  • Pod koniec tańca, który Suyin ćwiczy, kiedy pojawia się Korra, dwóch tancerzy znika.

Ciekawostki[]

  • Sterowiec, który był już zadokowany w Zaofu, to ten sam model, którego używali Równościowcy, różniący się jedynie kolorem.
  • Wśród kolekcji pamiątek Suyin znajdują się smocza fajka identyczna z tą, której Sokka użył w odcinku „Dzień Awatara”, statuetka Malowanej Pani i maska ​​używana przez magów piasku.
  • Zdjęcie na biurku Suyin przedstawia jej syna Huana jako niemowlę.
  • W gazecie którą czyta Lin tuż przed wejściem Korry i Opal jest zdjęcie Kuviry.

Zobacz też[]

Neutral Emblem KSIĘGA III: ZMIANA

1. „Łyk świeżego powietrza
2. „Odrodzenie
3. „Królowa Ziemi
4. „Wyzwolenie
5. „Klan Metalu

6. „Dawne rany
7. „Pierwotni magowie powietrza
8. „Napaść
9. „Zasadzka
10. „Niech żyje królowa

11. „Ultimatum
12. „Wejście w pustkę
13. „Jad Czerwonego Lotosu

Awatar: Legenda Aanga: WodaZiemiaOgień
Legenda Korry: PowietrzeDuchyZmianaRównowaga
Advertisement