Awatar Wiki
Advertisement
Awatar Wiki
Ten artykuł dotyczy odcinka. Jeżeli szukasz mieszkańców Zaofu, zobacz Klan Metalu.

Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, nie martw się. To najbezpieczniejsze miasto świata.

Klan Metalu (ang. The Metal Clan) to trzydziesty pierwszy odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 11 lipca 2014 roku w Stanach Zjednoczonych i 7 maja 2015 roku w Polsce.

Opis[]

Poszukiwania magów powietrza prowadzą Korrę i jej przyjaciół do miasta Zaofu, gdzie mieszkają magowie metalu znani jako Klan Metalu. Tam poznają Suyin – przyrodnią siostrę Lin Beifong – której córka zyskała umiejętność tkania powietrza. Bolin nawiązuje dobry kontakt z dziewczyną. Tymczasem stosunki Lin i Suyin, które nie kontaktowały się ze sobą od trzydziestu lat, okazują się być wyjątkowo szorstkie. W międzyczasie Zaheer i jego gang docierają do Miasta Republiki, a mężczyzna płynie na Wyspę Świątyni Powietrza, udając niedoświadczonego maga. Gdy próbuje dowiedzieć się, gdzie jest Korra, Kya rozpoznaje go i zmusza Zaheera do ucieczki.

Zobacz też[]

Neutral Emblem.png KSIĘGA III: ZMIANA

1. „Łyk świeżego powietrza
2. „Odrodzenie
3. „Królowa Ziemi
4. „Wyzwolenie
5. „Klan Metalu

6. „Dawne rany
7. „Pierwotni magowie powietrza
8. „Napaść
9. „Zasadzka
10. „Niech żyje królowa

11. „Ultimatum
12. „Wejście w pustkę
13. „Jad Czerwonego Lotosu

Awatar: Legenda Aanga: WodaZiemiaOgień
Legenda Korry: PowietrzeDuchyZmianaRównowaga