Awatar Wiki
Advertisement
Earth Kingdom emblem
Ten artykuł dotyczy wieśniaczki. Jeżeli szukasz innego znaczenia, zobacz Kya (ujednoznacznienie).

Naprawdę? Myślisz, że na mnie wygląda to fantastycznie?

Kaya rozmawiająca z Sokką[1].

Kaya mieszkała z rodziną w małym miasteczku w Królestwie Ziemi. Spotkała Sokkę, gdy Drużyna Awatara zatrzymała się w miasteczku, potrzebując odpoczynku. Sokka poczynił komentarz, który utwierdził ją w przekonaniu, że jest Awatarem, a Sokka, chcąc się z nią umówić, pogrywał dalej. Podstęp był kontynuowany, gdy przedstawiała go rodzinie i pokazywała miejscowym. Kiedy Banda Nosorożców wkroczyła do ​​miasteczka w poszukiwaniu Awatara, przez pomyłkę schwytali Sokkę, co skłoniło „pomocników” Sokki, Aanga, Katarę i Toph, do obrony miasta, podczas gdy Sokka udawał, że tka powietrzę dla dziewczyny.

Historia[]

Podczas gdy Kaya robiła zakupy na małym stoisku z futrami lisów, Drużyna Awatara przybyła na Appie, latającym bizonie Aanga, potrzebującego odpoczynku. Przymierzali skóry dla zabawy, kiedy Sokka powiedział Aangowi, że skóry wyglądają na nim fantastycznie. Kaya wierząc, że Sokka do niej mówi, zapytała, czy ma na myśli komplement. Zaskoczony Sokka stwierdził, że sztuczne futro jej pasuje i zaprosił ją na randkę. Urażona jego tonem i złym doborem słów, rzuciła w niego fałszywą skórą i odeszła.

Sokka airbends Kaya

Kaya była zdumiona „magią powietrza” Sokki.

Sokka kontynuował swoje próby zaimponowania Kayi, mówiąc jej, że jest poszukiwaczem przygód i pytając, czy słyszała o Awatarze. Dziewczyna założyła, że ​​miał na myśli siebie i nagle podekscytowała się spotkaniem z nim. Sokka bawił się tym, wykonując kilka prostych, ale imponujących ruchów magii powietrza, z pomocą Aanga. Zachwycona wpadła mu w ramiona i oznajmiła, że ​​Sokka jest jej chłopakiem, ku uciesze Sokki. Następnie dziewczyna zabrała go do swojego domu, aby przedstawić go swojej rodzinie.

Chociaż obiecała Socce, że nikomu nie powie, że jest Awatarem, nie mogła się oprzeć i wkrótce wieść rozeszła się po wszystkich. Miejscowi natychmiast się zebrali, prosząc Sokkę o radę, której udzielił niezręcznie, ale z dumą, podczas gdy dziewczyna była nim zachwycona. Gdy Sokka udawał, że wykonuje swoje umiejętności tkania przed dziewczyną i tłumem, Banda Nosorożców wkroczyły do ​​miasta w poszukiwaniu Awatara. Dziewczyna patrzyła, jak „pomocnicy” Sokki, Aang, Katara i Toph, rzekomo „udawali”, że tkają żywioły i ratują wioskę, aby zapewnić bezpieczeństwo tak zwanemu Awatarowi, Socce. Natychmiast podeszła do Sokki i dumnie go pocałowała, wierząc, że faktycznie uratował swoich pomocników z worka, którego Kahchi użył do uwięzienia go. Gdy oboje zaczęli odchodzić, Kaya zapytała, jak Sokka był w stanie tego dokonać, i powiedziano mu, że taki wyczyn nie jest trudny dla Awatara. Poirytowani „pomocnicy” zdecydowali, że nadszedł czas, aby pokazać dziewczynie, kim naprawdę jest Sokka[1].

Osobowość[]

Kaya jest ogólnie pogodną osobą, ale wydaje się też dość zarozumiała i płytka, ponieważ poczuła się urażona, gdy Sokka próbował ją zaprosić na randkę[1].

Wystąpienia[]

Komiksy[]

Księga II: (土)[]

  • Zeszyt #8. „Sokka the Avatar

Ciekawostki[]

  • Kaya została stworzona przez Joshuę Hamiltona, scenarzystę Awatar: Legenda Aanga. W komiksie pojawiła się całkowicie bezimienna, ale w scenariuszu nazwano ją „Kaya”[2].
  • Chronologicznie była trzecią dziewczyną, która pocałowała Sokkę. Pozostała dwójka to Suki[3] i Yue[4].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Komiks „Sokka the Avatar”.
  2. Komiksy nickmag (2006-09-10). Dla tych z Was, którzy lubią rzeczy za kulisami.... Nickelodeon. Przesłano 20 grudnia 2012 r. Zarchiwizowano od oryginału 13 listopada 2006 r.
  3. Awatar: Legenda Aanga”, Księga I: Woda, rozdział 4. „Wojowniczki z Kyoshi” (4/61).
  4. Awatar: Legenda Aanga”, Księga I: Woda, rozdział 18. „Mistrz magii wody” (18/61).
Advertisement