Awatar Wiki
Advertisement
Relics cave

Aang znajduje jaskinie w gorach.

Jaskinia w górach jest sztucznie jaskinia położona w górach północno-zachodniej Królestwa Ziemi. Został on stworzony przez Naród Ognia jako część pułapki do wychwytywania i zabić kilka airbenders że przeżyli ludobójstwo Air Nomad i uciekł do Królestwa Ziemi.Jaskinia znajduje się w pobliżu miasta pytać.

Historia[]

Większość ludności Air Nomad zostało wymazane w początkowym ataku na skroniach, gdy Sozin powietrza Kometa zapadają. Jednak niewielka liczba airbenders które przetrwały okazały się zbyt trudne dla Narodu Ognia, aby dopaść i Lord Ognia Sozin musiał wymyślić inną strategię. Po jaskini był rzeźbiony, wojska Narodu Ognia umieszczone różne relikwie Air Nomad pobliżu i wewnątrz jaskini oszukać przechodząc airbenders do myślenia, że ​​to było zamieszkane przez mnicha kolegi lub zakonnica.Pułapka było udane, a gdy powietrze Nomads wszedł do jaskini, żołnierze ukrywanie wewnątrz zasadzkę i zabił niczego uchodźców. Taktyka ta została powtórzona w jaskiniach na terenie Królestwa Ziemi.

Plik:Aang capturado por Zhao.png

Aang zlapany przez Zhao.

Sto lat później , admirał Zhao próbował powtórzyć sukces z pułapki Sozin Avatar Aang jest . Oficer zbliżył się kupiec Królestwo Ziemi i zaproponował mu wszystkie relikwie powietrza nomadów w górskiej jaskini , gdyby pomoc w zdobyciu Awatara . Sklep spełnił i powiedział Aang on dostał się wisiorek Air Nomad od człowieka w górach ; Młody Airbender szybko stał ciekawi tożsamości tego człowieka , i uważa się, że może on byćAirbender powodu jego posiadaniu artefaktu Air Nomad . Po zmroku , Aang poszedł w góry samotnie szukać tego człowieka . Odkrył jaskinię oświetlone przez świece i wszedł do środka , gdzie widziałczłowiek siedział między stertę relikwii Air Nomad . Początkowo Aang zastanawiał się, czyczłowiek, który posiadał wisior ; jednak, jakpostać odwróciła się , że była w szoku widząc, żemężczyzna był w rzeczywistościsklep . W tym momencie , wojska Zhao zasadzkę Aang i związał go z liny . Admirał szydzili Aang , stwierdzając, jak wiele innych airbenders spadł do tej samej pułapki , i że brak Awatara wiedzy wojskowej okazał się jego upadek . Pomimo skrępowany , Aang był w stanie łatwo odwetu z airbending i używane relikwie wokół niego atakować Zhao i jego żołnierzy, zanim ucieka z jaskini .

Opis[]

Plik:Interior de la cueva.png

Jaskinie sa wypelnione przedmiotami Nomadow Powietrza.

Jaskinie są ukryte w pasma górskie na Ziemi Królestwa i oznaczone stupa być widoczne z powietrza. Wpisy są w głębokich miejscach i mają otwory do wynajęcia w naturalnym świetle. Wewnątrz, Naród Ognia umieścić kilka elementów odzyskał Temple powietrza dla ofiar naprawdę wierzyli, że Air Nomads żyli tam.

Advertisement