Awatar Wiki
Advertisement
Firebending emblemFire Nation emblem

Zgadza się i posłuchaj kolego, wiem, że pochodzisz z kolonii, więc powiem to powoli: On Ji. Jest. Moją. Dziewczyną. Pamiętaj o tym.

Hide do Aanga[1].

Hide był uczniem szkoły Narodu Ognia i często znęcał się nad innymi uczniami. Uważał się za chłopaka On Ji i był wobec niej bardzo zaborczy, choć ona nie okazywała zainteresowania nim.

Hide regularnie próbował wszczynać bójki z innymi uczniami i łatwo wymykał się z kłopotów. Był doskonałym przykładem tego, co mógł stworzyć system szkolnictwa Narodu Ognia: muskularna budowa i słaby umysł. Jego przeznaczeniem było dorosnąć i zostać surowym oficerem wojskowym Narodu Ognia, znienawidzonym przez swoich podwładnych[2].

Historia[]

Kiedy Aang, który przyjął pseudonim Kuzon na cześć swojego starego przyjaciela, przybył do szkoły Narodu Ognia, wszyscy myśleli, że jest nowym uczniem z kolonii Narodu Ognia. Po lekcji Aang spotkał On Ji, która była dla niego przyjacielska. Hide, widząc razem „Kuzona” i On Ji, upewnił się, że Aang wiedział, że jest jego dziewczyną, rozpoczynając krótką konfrontację.

Podczas zajęć z zespołem Aang miał kłopoty z powodu swojego tańca, który był zabroniony. Jednakże On Ji była rozbawiona tańcem i Aang zaproponował, że pokaże jej go podczas przerwy. Hide wystrzelił ogień w stronę Aanga, gdy usłyszał tę uwagę i wykrzyknął, że „nikt nie będzie jej niczego pokazywał, szczególnie tańca”. Następnie próbował uderzyć Aanga; jednakże ten umiejętnie uniknął każdej próby ciosu, ostatecznie powodując, że Hide stracił równowagę i przewrócił się, co wpędziło Aanga w kłopoty za „pobicie” innego ucznia.

Później Hide poinformował dyrektora o imprezie tanecznej, którą urządzał Aang. Hide wraz z dyrektorem i dwoma funkcjonariuszami próbował złapać Aanga, ale Awatar ukrył się w tłumie swoich kolegów z klasy. Aangowi i jego przyjaciołom w końcu udało się wymknąć z jaskini przed funkcjonariuszami, ku jego przerażeniu i zmartwieniu dyrektora[1].

Wystąpienia[]

Awatar: Legenda Aanga[]

Księga III: Ogień (火)[]

Ciekawostki[]

  • Hide był jednym z niewielu obywateli Narodu Ognia, który nie miał standardowych czarnych włosów i bursztynowych oczu.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Awatar: Legenda Aanga”, Księga III: Ogień, rozdział 6. „Awatar i Władca Ognia” (46/61).
Advertisement