Awatar Wiki
Advertisement
URN icon

Witaj w Mieście Republiki nowa !

Gommu do Awatar Korry

Gommu jest byłym operatorem telegrafu dla Sił Zjednoczonych, i jednym z wielu włóczęgów żyjących w kanałach pod Miastem Republiki.

Historia[]

Korra meeting Gommu

Gommu poznaje Korre

Gommu napotkał Awatar Korrę kiedy odwiedziła park w poszukiwaniu pożywienia. Gdy przy pomocy magii ognia smażyła ryby złowione przez nią wcześniej w stawie, włóczęga wyszedł z buszu i zapytał, czy może dostać jedną „pachnącą rybkę”, Korra spełniła jego prośbę i próbując nawiązać rozmowę podczas ich niezręcznego posiłku, dowiedziała się, że mężczyzna jest dumny, że mieszka w buszu, z którego wyszedł, i że w mieście jest o wiele więcej takich włóczęgów jak on. To ją zdezorientowało, ponieważ wcześniej myślała, że ​​wszystkim w mieście się powodzi, oświadczenie spotkało się ze śmiechem Gommu. Po tym, jak powiedział jej, że musi się wiele nauczyć, oficjalnie przywitał ją w Mieście Republiki. Ich rozmowa została przerwana, gdy podbiegł do nich strażnik, krzycząc, że nie mogą łowić ryb w stawie. Skacząc na równe nogi, Gommu ostrzegł Korrę, że lepiej „się zmywać” i natychmiast zanurkował w poszukiwaniu schronienia w jego krzakach. Gdy Korra odjechała na Nadze, ponownie wyszedł z buszu, machając na pożegnanie swojej nowej przyjaciółce. 

Gommu sending the message

Gommu wysłał telegram do komandora Bumi na wniosek Iroh w celu ostrzeżenia go o obecności Equalists "w Republic City.

Gdy Równościowcy przejęli Miasto Republiki, Korra i jej przyjaciele ukryli się u Gommu, który mieszkał pod ziemią w schronie, w którym magowie i niemagowie żyli w harmonii. Włóczęga dostarczał Drużynie Awatara żywność „z najlepszych śmietników, jakie miasto miało do zaoferowania”, ku obrzydzeniu Asami. Później, gdy generał Iroh dołączył do grupy, Drużyna Awatara planowała wysłać telegram do Komandora Bumiego z prośbą o pomoc. Gommu, będąc w stanie obsługiwać telegraf, pomógł grupie i wysłał wiadomość. Telegram został jednak przechwycony przez Hiroshiego Sato. Gommu był zdenerwowany, gdy Drużyna Awatara rozdzieliła się, by walczyć z Równościowcami, ogłaszając: „Życzę szczęścia i powodzenia w walce, dzielni bohaterowie”.

Advertisement