Awatar Wiki
Advertisement
Awatar Wiki

Podczas swojej epoki, Raava walczył Vaatu, utrzymując go od wprowadzenia do świata ciemności.

Era Raavy obejmuje okres przed rozpoczęciem cyklu Avatar około 9830 Szablon:BSC, gdy Wan został pierwszym Avatarem.

Historia[]

"Ja jestem Awatarem, i moja era się jeszcze nie skończyła"
Korra do Unalaqa

Duchy i ludzie nie są serdeczni dla siebie. Z wyjątkiem poprzedników Powietrznych Nomadów , ludzie zaatakują duchy i polować na zwierzęta na jedzenie. Podobnie duchy posiadają i ludzie krwawią , a nawet zabić , jeśli mieszkało ich ciała wystarczająco długo. Tylko ludzi " schronieniem były żółwie lwa, którego duchy byli ostrożni , a nawet szacunku .Podczas podróży do dziczy ducha z żółwia lew ognia ,młody człowiek o imieniu Wan ukradł sztukę ognia z żółwia lwa , aby mieć prawo do kradzieży żywności zbogatym i dać biednym . W końcu został schwytany przez Chou braci i wysłany do żółwia lwa pożaru być pozbawiony sztuki sakralnej .

Raava odstrasza zle duchy

Żółw lew ogień, ustąpił i pozwolił Wan zachować sztukę , aby bronić się w dziczy Ducha, gdzie wiecznie wygnani ze swoich działań . Wan dotarł do oazy ducha strzeżonym przez Tak jest duchem , i odmówiono wjazdu z powodu Ducha negatywnie na ludzi . Po świadkami Wan ratunkowego Mula od ludzi ,aye - aye duch zgodzili się, by Wan drinka z jego oazy i nazwał go: " Stinky " . Przez jego wygnania , Wan nauczyłem się doskonalić sztukę firebending z pomocą smoka, który w końcu jest znany jako Dragon Dancing postaci firebending .

Harmonic Convergence EdytujPodczas jego poszukiwania innych miastach żółw Lew, Wan napotkał dwa starożytne duchy walczących ze sobą . Choć jego intencje były dobre, Wan został oszukany przez Vaatu , duch chaosu i ciemności, do pomagając mu uciec z Raava , ducha światła i pokoju . Aby zrekompensować jego pomyłkę , Wan współpracę z Raava w próbie pokonania Vaatu , jakciemny duch, rosła w siłę z powodu szerzenia chaosu , natomiast Raava stał się słabszy .

Pod kuratelą Raava w Wan opanował cztery elementy przed Harmonic Convergence . Tuż przedHarmonic Convergence się , Wan zakwestionował Vaatu nazwy Raava za . Ciemny duch okazał się zbyt mocny dla niego i starając się odwrócić bieg , Wan wezwany Raava połączyć się z nim. Jednak obecność Raava jest w organizmie Wana umieścić go w dużo wysiłku , umożliwiając Vaatu przypiąć go. Gdy planety wyrównane , sygnalizując moment Harmonic Convergence , WAN na stałe połączone z duchem Raava dzięki tworzeniu Ducha Avatar . W swojej nowej mocy , udało mu się uwięzić Vaatu w dziupli , a po skierowanie wszystkich duchów z powrotem do ich świata , zamknięte portale spirit więc żaden człowiek nie byłby w stanie fizycznie wejść do świata duchów ponownie i wolne Vaatu .

Po czym wyciągnął z ciała Korra, w Raava jest zniszczona przez Ciemny Avatar, który odciętego jej podłączenie do każdego ostatniego Avatar.

Wraz z utworzeniem Ducha Avatar ,era Raava dobiegła końca i Era Awatara zaczęło.Podczas Harmonic Convergence z 171 ASC , Raava inspirowane Avatar Korra aby nie dać się do dziesięciu tysięcy lat , gdy ciemności Vaatu , połączonych z Unalaq , miał zmiażdżyć ją w szczelinie lodowej , powtarzając , że jestjeden prawdziwy Awatar .

Jednak, gdybitwa postępy, Raava została wyciągnięta z ciała Korra poprzez Vaatu . W stanie się bronić , Raava poddano zapory bezpośrednich ciosów waterbending . Przy każdym uderzeniu ,połączenie jednego z ostatniego Avatarami zostało usunięte , a jako Raava słabsze , bardziej zniknął w tym samym czasie. Z ostatniego druzgocący cios , Raava ulegli ataków i rozpraszane w złotym świetle , zerwanie połączenia z Wan .  

Raava jest gotowa by znów połaczyć energie z Korra i odtworzyć Avatarów.

Jednak od światła i ciemności nie mogą istnieć bez siebie , niektóre szczątkowe światło Raava pozostało w duchu świata . Ten został znaleziony przez ducha Jinora za , który sprowadził go z powrotem do świata śmiertelnych , gdzie wykorzystywane do oświetlania ducha Raava jest w Dark Avatar . Raava następnie wycofał się z istotą Vaatu jest strzałem w Dark Avatar przez astralnej projekcji Korra za , przed użyciem techniki pacyfikacji Unalaq do rozpraszania Dark Avatar . Jak Harmonic Convergence wkrótce się skończy , Raava i Korra wrócił do Ducha Świata , gdzie zrośnięte , odtwarzając Avatar Ducha i rozpoczęcie cyklu Avatar nowo .

Zobacz[]