Awatar Wiki
Advertisement
Spirit energy cannon firing

Działo energetyczne

Broń stworzona przez Varricka, na polecenie Kuviry. Broń miała służyć na wojnach i bitwach dla armii Imperium Ziemi. Broń o potężnej sile destrukcji. Do stworzenia broni zużyto olbrzymią ilość duchowych winorośli (szczególnie z mglistych bagien). Broń, która zniszczyła wiele budynków w Mieście Republiki (np. świątynię powietrza i fabrykę Asami), użyła jej Kuvira z własnego olbrzymiego mecha, aby zabrać Miasto Republiki pod skrzydła zjednoczonego Imperium Ziemi, twierdziła, że ziemie miasta republiki należą do Imperium Ziemi. Kuvira używała jej do niszczenia statków i obiektów. Próbowała też zabić sojuszników Awatara. Jedyna osoba, która poległa to ojciec Asami (Hiroshi Sato). Jednak dzięki drużynie Awatara, Su i Lin udało się wejść do środka mecha i go wyłączyć. Kuvira po walce z Korrą znalazła się na zewnątrz. Kuvira pobiegła do lasu duchów w mieście republiki a Korra za nią. Jednak Kuvira nie poddała się bez walki i próbowała zabić Korre bronią z duchowych winorośli, jednak nie udało jej się opanować maszyny (była poza kontrolą Kuviry). Spadła z niej i trafiła pod celownik, lecz Awatar ją osłoniła i próbowała zatrzymać broń. Udało jej się, otwierając tym samym trzeci portal do świata duchów.

Advertisement