Awatar Wiki
Advertisement
Power disc game

Dysk moc jest akrobatyczna gra wykorzystująca użycie Magi Metalu.

Dysk Mocy jest to gra stworzona przez Winga i Wei w mieście Zaofu która wymaga użycia Magii metalu.Celem gry jest, aby wylądować na dysku w jednej z dwóch sieci na obu końcach boiska przy użyciu magi do odbijania dysku o ściany areny lub któregokolwiek z czterech filarów znajdujących się w środku pola.

Historia[]

Kiedy Avatar Korra i jej przyjaciele odwiedzili Sao Fu w 171 AG, Wei i Wing grali w dysk. Wei był w stanie zdobyć się na Winga uderzając płytę metalową z filaru i nad głową brata. Wing, pokazał swoją frustrację przez uderzenie w ziemię pięściami.

Elementy gry[]

Dysk[]

Dysk Mocy wykorzystuje lekki dysk wykonany w całości z metalu,jest manipulowany w trakcie gry, przy wykorzystaniu Magi Metalu.Dysk może nabierać tempa, gdy przechodzi przez filary, przez co trudno jest go kontrolować i odwrócić się od sieci.

Pole[]

Boisko gry jest duże prostokątne, wykonane z metalu z dwoma zaokrąglonymi bokami na obu końcach, z których każda ma jedną metalową siatkę i brzęczyk, umieszczony w środku. Położone w samym centrum pola są cztery filary metalowe ułożone w formacji diamentu.

Gol[]

Metaliczny netto służy jako cel dla dysku mocy i znajduje się po obu stronach pola, bezpośrednio za graczami, którzy również służą jako bramkarze.Siatka jest wykonana z elastycznego metalu, który przy uderzeniu w tył , wywołując brzęczyk, że jest "moc".

Gracze[]

Dwaj gracze muszą być zdolni do Magi Metalu. W trakcie rozgrywki, gracze muszą poruszać dyskiem przez pola gry w celu uzyskania go przez przeciwna bramke, aby zdobyć "moc". Gracze musza byc w ciaglym ruchu.

Advertisement