Awatar Wiki
Advertisement
Fire Nation emblem

Dalja Ro jest zdeterminowaną i niestrudzoną przywódczynią Floty Pomocy Narodu Ognia.

Historia[]

Jako dziecko Dalja uczęszczała do Królewskiej Akademii dla Dziewcząt. Podczas pobytu w Akademii Dalja zdała sobie sprawę, że tak naprawdę nie czuję się dziewczyną, a wsparcie koleżanek z klasy pomogło Dalji ukształtować osobę, którą w końcu się stała[1].

Po ukończeniu akademii Dalja dołączyła do Marynarki Ognia, gdzie awansowała na admirał. Krótko przed 164 o.Z. wybuchł wulkan, który zniszczył wioskę u jego podstawy, a Dalja przekierowała statki, aby ratowały ludność cywilną i zapewniły pomoc medyczną. Rząd był pod takim wrażeniem, że zlecił Dalji zorganizowanie floty mającej pomagać ludności cywilnej podczas katastrof. Wkrótce flotę zaczęto wysyłać na pomoc po trzęsieniach ziemi, zawaleniach się kopalni i tsunami.

Dalja pozostała admirał w Marynarce Ognia, ale Naród Ognia zobowiązał się do finansowania Floty Pomocy do działań na całym świecie, gdziekolwiek potrzebują jej pomocy[1].

Występy[]

Avatar Legends: The Roleplaying Game[]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Magpie Games, gra fabularna „Avatar Legends: The Roleplaying Game” — podręcznik podstawowy, 2022, s. 88.
Advertisement