Awatar Wiki
Advertisement
Spirit Emblem
Wan's teapot

Czajniczek Wana.

Czajniczek Wana to mały czajnik należący do Awatara Wana, który używał go jako schronienia dla poważnie osłabionej Raavy do drugiego Harmonijnego Zrównania w 9829 p. Z., kiedy to oboje połączyli się w jedną osobę.[1] Później został znaleziony przez Iroha w Świecie Duchów, który używa go w swojej herbaciarni w pobliżu góry Hai-Riyo. Według niego, herbata serwowana z tego czajnika zawiera odrobinę światła.[2]

Historia[]

Wan places Raava inside teapot

Wan umieszcza poważnie osłabioną Raavę wewnątrz czajniczka, chcąc przetransportować ją do portalu duchowego na Biegunie Południowym, na Harmonijne Zrównanie.

Wan używał czajniczka do tworzenia herbaty, gdy mieszkał z Yao i Jayą w domku na drzewie w mieście na szczycie Lwiożółwia ognia.[3] Później używał go na Bezdrożach Duchów, przewożąc w nim poważnie osłabioną Raavę przez dzicz, aż do portalu duchowego na Biegunie Południowym. Później, podczas walki z Vaatu, Wan wezwał Raavę do pomocy w tkaniu wszystkich czterech żywiołów, więc duch światła wyszedł z czajniczka, który był przywiązany do siodła Muli.[1]

Czajniczek w końcu znalazł się w posiadaniu Iroha. Korra rozpoznała ten przedmiot na uczcie podczas po podróży do Świata Duchów w 171  o.Z.. Iroh potwierdził to i ujawnił, że czajniczek należał do jej poprzedniego wcielenia, Awatara Wana. Dodał, że jest to jedno z jego najcenniejszych dóbr, a każda filiżanka herbaty z tego czajnika zawiera w sobie odrobinę światła Raavy.[2]

Wygląd[]

Young Korra shocked

Czajniczek wykorzystany do uczty przez Iroha i Korrę.

Czajniczek Wana jest szary w ubarwieniu. Ma beżową pokrywkę. Uchwyt natomiast jest drewniany i za pomocą trzech węzłów przymocowany do czajnika.

Ciekawostki[]

  • Zarówno Wan, jak i Iroh posiadali filiżanki do herbaty z takim samym symbolem, który widnieje na czajniczku.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Hedrick, Tim (scenariusz) & Graham, Ian (reżyseria). (18 października 2013). "Początki, część 2". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 20. Nickelodeon.
  2. 2,0 2,1 Hedrick, Tim (scenariusz) & Graham, Ian (reżyseria). (8 listopada 2013). "Nowa era duchowa". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 22. Nickelodeon.
  3. DiMartino, Michael Dante (scenariusz) & Heck, Colin (reżyseria). (18 października 2013). "Początki, część 1". Legenda Korry. Sezon 1. Odcinek 19. Nickelodeon.

Zobacz też[]

Advertisement