Azula Indifferent .png Jestem stumetrowym, fioletowym niedźwiedziodziobakiem z różowymi rogami i srebrnymi skrzydłami.
Poniższe informacje nie są uważane za kanon serii.

Analay to dziewczyna specjalizująca się w unikalnej formie tkania, znanej jako magia cienia.[1]

Historia[edytujedytuj kod]

Analay była jednym z czterech niepowtarzalnych magów, których Yahshi przedstawił Drużynie Awatara. Po ujrzeniu jej niezwykłych umiejętności magii cienia, Aang, Katara i Sokka zaczęli dyskutować o przyjęciu jej do grupy. Jednak gdy mieli ogłosić swoją decyzję, Analay i trzech pozostałych magów odeszło, tworząc własną grupę, argumentując to tym, że nie lubią być oceniani.[1]

Umiejętności[edytujedytuj kod]

Analay jest magiem cienia. Jest stanie kształtować swój cień w broń, np. w bicze, aby związać ludzi. Jest również w stanie stworzyć cień, którego może kontrolować swoimi mocami: była w stanie stworzyć cień wilka, którym poruszała.[1]

Występy[edytujedytuj kod]

Komiksy[edytujedytuj kod]

Historie bonusowe[edytujedytuj kod]

Ciekawostki[edytujedytuj kod]

  • Analay towarzyszy nieznane z imienia stworzenie przypominające wilkoperza.
  • Analay to postać stworzona przez uczestnika konkursu organizowanego przez Nickelodeon Magazine w 2006 roku, w którym czytelnicy przesyłali stworzone przez siebie postacie.[2]

Przypisy[edytujedytuj kod]

  1. 1,0 1,1 1,2 Roman, Dave (scenariusz), Ridge, Justin (obrazki), Kim, Hye-Jung; Sno Cone Studios (kolorystyka), Comicraft (dialogi). "New Recruits" (grudzień 2006), Nickelodeon Magazine.
  2. Photobucket. Miaow88. Źródło na czerwiec 12, 2011.