Awatar Wiki
Advertisement
Indifferent Azula Jestem stumetrowym, fioletowym niedźwiedziodziobakiem z różowymi rogami i srebrnymi skrzydłami.
Poniższe informacje nie są uważane za kanon serii.
White jade
Rozkoszna herbatka czy śmiertelna trucizna…?

Używa swojego cienia jak bicza... rzucając wrogów na kolana!

Yahshi przedstawiający Analay Drużynie Awatara[1].

Analay to dziewczyna specjalizująca się w unikalnej formie tkania, znanej jako magia cienia[1].

Historia[]

Analay była jednym z czterech niepowtarzalnych magów, których Yahshi przedstawił Drużynie Awatara. Po ujrzeniu jej niezwykłych umiejętności magii cienia, Aang, Katara i Sokka zaczęli dyskutować o przyjęciu jej do grupy. Jednak gdy mieli ogłosić swoją decyzję, Analay i trzech pozostałych magów odeszło, tworząc własną grupę, argumentując to tym, że nie lubią być oceniani[1].

Umiejętności[]

Analay jest magiem cienia. Jest stanie kształtować swój cień w broń, np. w bicze, aby związać ludzi. Jest również w stanie stworzyć cień, którego może kontrolować swoimi mocami: była w stanie stworzyć cień wilka, którym poruszała[1].

Występy[]

Komiksy[]

Historie bonusowe[]

  • Zeszyt #27. „New Recruits

Ciekawostki[]

  • W komiksie powiedziano, że Analay używała swojego cienia jak bicza. Oznaczałoby to, że jej styl przypominał magię wody i ognia, ponieważ bicze występują tylko w tych sztukach tkania.
  • Analay towarzyszy nieznane z imienia stworzenie przypominające wilkoperza.
  • Analay to postać stworzona przez uczestnika konkursu organizowanego przez Nickelodeon Magazine w 2006 roku, w którym czytelnicy przesyłali stworzone przez siebie postacie[2].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Komiks „New Recruits”.
  2. Photobucket. Miaow88. Opublikowano 11 sierpnia 2013 r.
Advertisement