To jest niezwykłe. Twoje chi musi być mocno zablokowane. My będziemy potrzebować więcej igieł.

Akupunkturysta

Akupunkturysta żył i praktykował swoje umiejętności w Zaofu.

Historia[edytujedytuj kod]

Aiwei owiedzial Lin Beifong ze powinnia odwiedzić akupunkturyste, gdy zobaczył, że nie czuje się dobrze. Lin za jego radą poszeła do lekarza. Akupunktury rozpoczął sesję od stwierdzenia, że ​​to pomoże odblokować Chi Lin, ale był zaskoczony, gdy powiedziała mu, że nic nie czuje. Następnie akupunktura podniesiona przez magiczne dodatkowe metalowe igiły i wsadził je w kluczowych punktach ciała.

Zdolności[edytujedytuj kod]

Akupunkturysta uzywa igel do odblokowania chi Lin.

Akupunkturysta jest biegły w sztuce magi metalu, którego używa do administrowania akupunktury do swoich pacjentów. Za pomocą ruchów rąk, płynów bardziej przypomina magie wody, akupunkturysta jest w stanie skutecznie zorganizować asortyment metalowych igieł wzdłuż danej osoby, a następnie umieścić je bez przebijania na tyle głęboko, aby powodować dyskomfort lub ból. Jako lekarz medycyny alternatywnej, akupunkturysta ma również wiedzę w specyfice ludzkiego ciała. W połączeniu z jego zdolnością odczuwania zakłóceń w przepływie chi, akupunkturysta wykorzystuje tę wiedzę do przyjęcia metod, które mogą złagodzić blokady w chi człowieka, podobnie jak uzdrowiciele.