Awatar Wiki
Advertisement
Earthbending emblem.pngEarth Kingdom emblem.png

Akademia Toph Beifong

Akademia Magii Metalu Beifong jest ośrodkiem edukacyjnym założonym przez Toph Beifong wkrótce po zakończeniu wojny stuletniej, gdzie uczniowie uczyli się sztuki kontroli metalu. Znajduje się w pobliżu miasta Yu Dao kolonii Narodu Ognia w zachodnich prowincjach Królestwa Ziemi.

Historia[]

Przed końcem stuletniej wojny, budynek, w którym Toph później założyła swoją akademię, był miejscem szkolenia magów ognia i własnością Mistrza Kunyo, jednak po wojnie, egzekwując postanowienia Lorda Ognia Zuko w związku z Ruchem przywrócenia harmonii, Kunyo i jego uczniowie opuścili budynek.

Około 101 o.Z., Toph przybyła do Yu Dao i założyła akademię w tym budynku, używając go, aby uczyć sztuki magii metalu innych. Głównym motywem Toph dla tworzenia akademii było ludzi z bossami się, które jej się podobało;. Jej bardziej szlachetny powód był jednak pomóc earthbenders osiągnąć swój potencjał jako metalbenders Kiedy Toph połączyć się z grupą, gdy byli w drodze do Yu Dao ocenić tam sytuację, Toph tymczasowo opuścił szkołę, nakazując jej trzech studentów, ho Tun, Ciemny i Penga, ćwiczyć swoje postawy w jej braku.

Toph wygania Kunyo

Sokka towarzyszył jej po powrocie do szkoły , a oni po prostu w czasie , aby znaleźć studentów na ich drodze. Po Sokka i Toph zstąpił na nich , przy założeniu, że zostały porzucenie ich szkolenia , studenci bronili się , mówiąc, że nie jechaliśmy , ale został wyrzucony przez szkoły rywalizując z firebenders , MASTER Kunyo za Firebending Dojo . Mistrz Kunyo nie odzyskał szkoły w braku Toph jest . Wyjaśnił , że jest toszkoła firebending że opuszczony z powodu wykonywania tego ruchu , jednak teraz , żeLord Ognia wycofał swoje poparcie dla planu , mistrz Kunyo i jego uczniowie byli ustawić na odzyskanie budynku , stwierdzając , że jest to prawnie im . Przed Toph i Kunyo mogli rozpocząć bitwę nad szkołą , a następnie zniszczyć budynek , Sokka interweniował i zaproponował niech studenci walczą o prawa do budynku , w przeciwieństwie do sifus . Zaproponował "mecz na twarz", co oznacza, że ​​w zależności od tego zespół studentów ma inny student usiąść pierwszy wygra mecz ischool.When Mistrz Kunyo i jego uczniowie powróciłnastępnego dnia , Toph miał siedzieć bez walki z nimi , ale został powstrzymany w ostatniej chwili przez metalowe monety na tyłku , gięte przez Ho Tun . Ku jej zaskoczeniu , jej nauki metalbending nie kliknął z jej uczniów z dnia na dzień , a także z możliwością metalbend po ich stronie , Toph jest trzech studentów zdecydowanie bronił szkołę i wygrał przed trzema firebending studentów , umożliwiając ich Sifu odzyskać posiadanie budynku.

Studenci[]

Advertisement