Water Tribe emblem.png

Tam poznał moją matkę… ciepłą, troskliwą kobietę.

Tarrlok o swojej matce.[1]

Żona Yakone'a była kobietą z Północnego Plemienia Wody oraz matką Noataka i Tarrloka. Według jej młodszego syna, nigdy nie dowiedziała się o mrocznej przeszłości Yakone'a oraz faktu, że uczył ich dzieci tkać krew.[1]

Historia[edytujedytuj kod]

Po ucieczce Yakone'a z Miasta Republiki i przybraniu nowej tożsamości, poznał tę kobietę w małej wiosce, wkrótce ona zakochała się w nim i wzięli ślub. Niedługo po tym urodziła dwoje dzieci, Noataka i Tarrloka. Bez wiedzy matki, Yakone uczył swoich synów w sztuce tkania krwi. Kobiecie wmawiano, że chodzili razem polować. Kilka dni po ucieczce Noataka spowodowanej agresywną konfrontacją ze swoim ojcem, Yakone i Tarrlok wrócili do domu. Kobiecie powiedziano, że Noatak uciekł i najprawdopodobniej zginął. Po straceniu swojego pierworodnego syna załamała się i nigdy nie była już taka sama.[1]

Osobowość i cechy charakteru[edytujedytuj kod]

Bardzo kochała swoją rodzinę, jej młodszy syn nazywał ją "ciepłą i troskliwą kobietą". Jednak utrata Noataka odcisnęła wielki ślad na jej psychice i nigdy już nie była taka sama.[1]

Rodzina[edytujedytuj kod]

Yakone

żona

Noatak

Tarrlok

Występy[edytujedytuj kod]

Legenda Korry[edytujedytuj kod]

Księga I: Powietrze (气)[edytujedytuj kod]

Ciekawostki[edytujedytuj kod]

  • Ona i Yugoda mają podobny styl uczesania.
  • Miała fioletowe oczy, mimo że większość obywateli Plemienia Wody ma niebieskie.[1]

Przypisy[edytujedytuj kod]