Porzuć więź łączącą cię z twoim wyobrażeniem o sobie i połącz się ze swoim duchem.

Światło w mroku (ang. Light in the Dark) to dwudziesty szósty odcinek serialu animowanego Legenda Korry. Jego premiera miała miejsce 16 listopada 2013 roku w Stanach Zjednoczonych i 10 marca 2014 roku w Polsce.

Opis[edytujedytuj kod]

Po utraceniu Raavy, Korra czuje, że już przegrała, jednak dzięki słowom zachęty od Tenzina nie poddaje się i wchodzi do Drzewa Czasu, gdzie udaje jej się doświadczyć swoich wspomnień i czerpać z energii wszechświata. Duch Korry powiększa się do gigantycznych rozmiarów i przenosi do Miasta Republiki, gdzie rozpoczyna się jej druga bitwa z Mrocznym Awatarem Unalaqiem. Jinora pojawia się, by wskazać Awatar cząstkę Raavy, ducha światła, wewnątrz Vaatu. Korra używa techniki Unalaqa przeciwko niemu i dezintegruje adwersarza. Dziewczyna wraca do pozostałych w świecie duchów. Udaje jej się połączyć ponownie z Raavą, jednak na zawsze utraciła połączenie z poprzednimi wcieleniami. Korra podejmuje decyzję, by pozostawić portale duchów otwarte i umożliwić ludziom oraz duchom wolną podróż pomiędzy światami, a tym samym rozpoczyna nową erę, w której duchy i ludzie współżyją ze sobą.

Zobacz też[edytujedytuj kod]

Spirit Emblem.png KSIĘGA II: DUCHY

1. „Zbuntowany duch
2. „Południowe światła
3. „Wojny domowe, część 1
4. „Wojny domowe, część 2
5. „Rozjemcy

6. „Przynęta
7. „Początki, część 1
8. „Początki, część 2
9. „Przewodnik
10. „Nowa era duchowa

11. „Noc tysiąca gwiazd
12. „Harmonijne zrównanie
13. „Nadejście mroku
14. „Światło w mroku

Awatar: Legenda Aanga: WodaZiemiaOgień
Legenda Korry: PowietrzeDuchyZmianaRównowaga