Avatar Wiki
Advertisement

Deze pagina is Onder Constructie. Wegens staking van de bouwers is deze WIKI nog niet compleet. Mocht U relevante informatie hebben over Vuurnatie Circus binnen de legendes vul dit dan graag aan. De Engelstalige Avatar Wiki is completer, helaas zijn de verhalen in sommige details net iets anders.

Handel Icoon
Vuurnatie embleem
Vuurnatie Circus
Algemene informatie
Natie Vuur
Leider(s)
Bekende Leden
Stichter(s)
Oprichting
Hoofdkwartier
Affiliatie
Doel
Functie
Eerste verschenenAppa's Verloren Dagen
Artikelen over Vuurnatie Circus (6)
{{{catalogi}}}
Vuurnatie Circus

Het Vuurnatie Circus is een rondreizend circus dat optreed in de Vuurnatie koloniën in het Aardrijk. Het circus heeft een aantal bijzondere dieren.

Geschiedenis[]

Ty Lee trad hier eerst op. Ze ging weg toen de Circus Meester het net in de brand moest zetten en alle gevaarlijke dieren op het podium los moest laten, dit in opdracht van Azula.

Dit is hetzelfde circus dat Appa gevangen nam, en probeerde hem te temmen. Hij ontsnapte tijdens z'n optreden tot grote woede van de Circus Trainer.

Ty Lee heeft er haar zussen nog ontmoet die ook bij het circus gekomen waren om acrobatische kunstjes te tonen.

Wat er gebeurt is met het circus na de oorlog is onbekend. Waarschijnlijk is het mishandelen van de dieren afgeschaft na de kroning van Vuurheer Zuko.

Personen[]

Dieren[]

Advertisement