Avatar Wiki
Advertisement
Meditatie Icoon
Lucht Icoon

Spirituele vaardigheden
Algemene Informatie
ElementLucht
Bron
Geleerd van
Alternatieve stijlen
Sub-techniek van
Eerst verschenen
Artikelen over Luchtsturen (22)
Afbeelding gallerij Luchtsturen (15)
Artikelen over Luchtsturing (0)

Luchtmeesters en Luchtnomaden hebben vaak diverse Spirituele vaardigheden.

Niet alleen kennen ze de meditatie vorm waarmee men de Geestenwereld kan bereiken, ook zijn er verschijnselen van spreken met de geesten, uit het lichaam treden, en zelfs in uitgetreden staat boodschappen overbrengen.

De Lucht nomaden leefden in tempels, deze zijn voorzien van diverse spirituele ruimten waar relieken bewaard worden, gemediteerd kan worden of waar gewoon gelezen kan worden.

In het derde boek van Korra, toont Aiwei dat deze vaardigheden niet uitsluitend door luchtmeesters beoefend worden, zelfs een alziener aardmeester is in staat middels meditatie in de Geestwereld te komen. Dit laatste is ook gedaan door Zaheer die als niet stuurder het Xai Bau bos weet te bereiken.

Kopie van zaheer >> begeleiding / gids naar geesten wereld is significant,

Beheersen van Geestwereld Meditatie[]

Door middel van meditatie kan Zaheer de Geestenwereld betreden en daar zichzelf naar verschillende plaatsen teleporteren. Terwijl hij in de Geestenwereld is kan hij nog steeds spreken met zijn lichaam in de fysieke wereld. Opmerkelijk genoeg slaagde Zaheer erin Korra in de Geestenwereld te brengen, nadat talloze pogingen, zelfs met de hulp van anderen, al gefaald hadden.

Als Niet Stuurder in Geestwereld[]

Zaheer is al in de Geestwereld geweest voordat hij luchtstuurder werd. Het Xai Bau bos is een bekende ontmoetings plek voor alle leden van de Rode Lotus sinds de oprichting, De manier om Aiwei op deze korte termijn zover te krijgen om in de Geestwereld in het Xai Bau bos af te spreken is als dit vaker gedaan wordt. De naam van het bos zegt eigenlijk al dat het bos een bijzondere band heeft met de Rode Lotus. In dit bos kunnen de leden overleggen en informatie uitwisselen. De vraag rijst waarom ze die gasten gevangen gezet hebben als ze 'gewoon' door konden plannen en vergaderen.

Advertisement