Avatar Wiki
Advertisement
VrijheidsStrijder Icoon
Aardrijk embleem

Deze pagina is Onder Constructie. Wegens staking van de bouwers is deze WIKI nog niet compleet. Mocht U relevante informatie hebben over Sneers binnen de legendes vul dit dan graag aan. De Engelstalige Avatar Wiki is completer, helaas zijn de verhalen in sommige details net iets anders.

Sneers
Sneers
Biografische informatie
Aardrijk
Welke RegioAardrijk Gaipan
(Bekijk de locatie op de kaart)
LeeftijdTiener
Geboorte
Overleden
Fysieke Beschrijving
GeslachtMannelijk
Lengte
Haar kleurBruin
OgenkleurBruin
Sociale Informatie
BondgenotenJet, Smellerbee, Langschot,
De Graaf, Pipsqueak
VijandenVuurnatie
Beroep
PositieVerkenner
Stijl en Politieke Informatie
Favoriete Wapens
Gevechtsstijl(en)
Samenwerking metVrijheids Strijders
Echte Wereld
Eerste verschijningJet
Stem door
Gespeeld door
Speelt rol van
{{{catalogi}}}

Sneers is een lid van de Vrijheids Strijders, van wie het bekend is dat hij loyaal was aan zijn leider Jet. Zijn taak was het opsporen van Vuurnatie Soldaten. Wanneer hij eenmaal soldaten had gevonden, maakte hij een bepaald fluitsignaal om de andere leden te waarschuwen. Tijdens zijn verblijf in Yu Dao kreeg hij een relatie met Kori. Later werd hij een lid van de Yu Dao Opstand om zijn huis en relatie te beschermen.

Geschiedenis[]

Toen hij nog een jong kind was, werden zijn ouders vermoord door vuurmeesters. Dit zette hem ertoe aan om lid te worden van De Vrijheid Strijders.

Tijdens het gevecht met het vuurnatie kamp, gebruikte Sneers enkel en alleen zijn lichamelijke kracht om de Vuurnatie te verjagen. Hier kwamen geen wapens aan te pas. Na het gevecht schijnt hij hongerig te zijn geworden, want hij begint direct te eten van wat de Vuurnatie had achtergelaten. Hij zou ook hebben geholpen met het inladen van de buitgemaakte goederen.

Hoofdstukken Waarin Verschenen[]

Boek 1: Water[]

In het veld logboek De Belofte

Advertisement