Avatar Wiki
Advertisement
Techniek Icoon
Aardrijk embleem

Deze pagina is Onder Constructie. Wegens staking van de bouwers is deze WIKI nog niet compleet. Mocht U relevante informatie hebben over Satoru binnen de legendes vul dit dan graag aan. De Engelstalige Avatar Wiki is completer, helaas zijn de verhalen in sommige details net iets anders.

Satoru is de bedrijfsleider ingenieur en technicus van de aard en vuur fabriek
Satoru
Biografische informatie
Aardrijk
Welke RegioWestelijk Aardrijk Viskraan Vogel stad
(Bekijk de locatie op de kaart)
Leeftijd
Geboorte
Overleden
Fysieke Beschrijving
Geslacht
Lengte
Haar kleur
Ogenkleur
Sociale Informatie
Bondgenoten
Vijanden
Beroep
Positie
Stijl en Politieke Informatie
Favoriete Wapens
Gevechtsstijl(en)
Samenwerking met
Echte Wereld
Eerste verschijningDe Breuk
Stem door
Gespeeld door
Speelt rol van
{{{catalogi}}}

Satoru is de vriendelijke bedrijfsleider van de Aard- en Vuur- Fabriek.

Hij is ook de neef van de heer Loban de financieel directeur van de fabriek.

Geschiedenis[]

Zijn ouders werkten bij de regering van vuurheer Ozai. Nadat de Avatar de vuurheer had verslagen sloten ze zich aan bij de Pro Ozai Beweging. Hij kon dat niet verdragen en liep van huis weg. Hij leefde maanden bedelend voor wat voedsel in de benedenring van Ba Sing Se. Toen zijn oom hoorde dat hij was weggelopen ging hij naar zijn neef op zoek. Hij gaf hem een huis, te eten en zelfs een baan. Hij had veel bewondering voor zijn oom die geen interesse had in politiek, in tegenstelling tot zijn eigen ouders. Toen hij echt iemand nodig had was zijn oom er voor hem.

Toph en Satoru kijken elkaar betekenisvol aanSatoru en Toph

Zijn ontmoeting met Toph en het daaropvolgende verdwijnen van zijn oom heeft zijn leven danig veranderd.

Beroep[]

In de fabriek is hij bedrijfsleider en hij zorgt ervoor dat de water stuurders, vuur stuurders en aard stuurders samen de kristallen raffineerden uit de grond. Ook is hij dit proces mechanisch aan het namaken. Hij heeft voertuigen gemaakt om de zware vrachten over het terrein te verplaatsen. Deze vorkheftrucks zijn technische hoogstandjes en hij is ze nog steeds aan het verbeteren.

Advertisement