Avatar Wiki
Advertisement
Piraat Icoon
Aardrijk embleem
De Piraten met de Piraten Kapitein dreigend vooraan.
Piraten
Algemene informatie
Natie Aarde
Leider(s)Piraat Kapitein
Bekende LedenPiraat Oh
Reptiel Vogel
Stichter(s)
Oprichting
HoofdkwartierPiraten Schip
Affiliatie
DoelRijk worden
Functie
Eerste verschenenDe Watermeester-rol
Artikelen over Piraten (4)
{{{catalogi}}}

Piraten zijn zeehandelaren met onduidelijk verkregen handel en exotische vogels. Ze noemen zichzelf liever risico handelaren. Ze leven op de zee, en stelen liever dingen dan dat ze het kopen. Ze verkopen hun handel bij de Schimmige Handelaars Pier.

Piraten in 100 NG[]

De Piraten staan te glunderen om het kistje met smakeljk goud.De Piraten staan rond het kistje goud.

De piraten in 100 NG leefden op één schip. De groep bestond uit acht man inclusief de Kapitein. Ze kwamen over de helewereld om spullen te stelen en te handelen.

Toen ze met hun schip aan de kade bij de Schimmige Handelaars Pier lagen, kwamen Avatar Aang, Sokka en Katara naar hun schip toe om dingen te bekijken. Katara stal de Watermeester rol, dus gingen de piraten achter hun aan. Ze kwamen in een gevecht, later ook met Zuko en Iroh. Team Avatar vluchtten weg met de watermeester rol.

Later kregen de piraten opdracht van Zhao om Zuko te vermoorden. De piraten bliezen Zuko's schip op, maar hij overleefde het.

Leden[]

Het Piraten Schip aan de kade bij de Schimmige Handelaars PierHet Piraten Schip aan de kade

Piraten Schip[]

Voor het volledige artikel: Piraten Schip

Het schip werd onder andere gebruikt als winkel, met voorwerpen als de Watermeester rol, Aap Standbeeld en nog veel meer.

De Piraten stelen Zuko's bootjeDe Piraten stelen Zuko's bootje

Hoofdstukken Waarin Verschenen[]

Boek 1: Water[]

Geen Andere Talen[]

De Engelse site heeft geen piraten op het menu staan. Mogelijk spreken andere talen wel met de piraten.

Advertisement