Avatar Wiki
Advertisement
Eten Icoon
Planten Icoon
Aardrijk embleem

Deze pagina is Onder Constructie. Wegens staking van de bouwers is deze WIKI nog niet compleet. Mocht U relevante informatie hebben over Mango binnen de legendes vul dit dan graag aan. De Engelstalige Avatar Wiki is completer, helaas zijn de verhalen in sommige details net iets anders.

"Mango"
Algemene informatie
Natie (meest voorkomend)Aarde
Eerste verschenenDe Waarzegster
Uiterlijke informatie
Bloemkleur
Blad kleur(en)
Hoe gevaarlijk is deze plant?
Overige informatie
Voorbeeld(en)
BijzonderLekker
GerechtFruit
{{{catalogi}}}

Een Mango is de vrucht van een boom. Het zijn grote sappige en zoete vruchten met een vrij grote pit.

Katara twijfelt een Mango of een Papaja te nemen als ontbijt in het hoofdstuk De Waarzegster

De barman in het cafe in de mistige palm oase maakt er een verfrissend drankje mee in het hoofdstuk De Bibliotheek.

De Barman in de kroeg in de mistige Palm Oase zwaait wat met zijn set duo zwaarden en heeft een ijskom gepakt, enkele mango's van de tros gesneden. De mango's schoongemaakt en met een andere vrucht in de ijskom gedaan, zonder handen te gebruiken.Tros mango's in de Mistige palm oase.

Appa en Momo vinden een lekkere boom in het veld logboek vuur van The Lost Adventures.

Katara, Toph en Aang doen zich tegoed aan overrijpe mango's die Appa en Momo gevonden hebben.Mango feestmaal.

Mogelijk dat we nog meer Mango's gezien hebben in de legende, er zijn door de verhalen heen diverse fruit kraampjes zichtbaar.

Advertisement