Avatar Wiki
Advertisement
Aardrijk embleem

Deze pagina is Onder Constructie. Wegens staking van de bouwers is deze WIKI nog niet compleet. Mocht U relevante informatie hebben over Lee's Familie Varken Boerderij binnen de legendes vul dit dan graag aan. De Engelstalige Avatar Wiki is completer, helaas zijn de verhalen in sommige details net iets anders.

"Lee's Familie Varken Boerderij"
Lee's Familie Varken Boerderij gelegen in een canyon gebied met steile rotswanden om het dal.
Algemene informatie
NatieAarde
Waar op de wereldTussen Omashu en Ba Sing Se
(Bekijk de locatie op de kaart)
FunctieVoedsel produceren
Bijzonderheid
HeerserGansu
Eerste verschenenZuko Alleen
Stem door
{{{catalogi}}}

De Lee's Familie Varken Boerderij staat in het Aardrijk. Zuko heeft hier in hoofdstuk Zuko Alleen, gewerkt.

Er zitten veel hybride dieren op deze boerderij; de hele varken verzameling groet iedere bezoeker luidruchtig genoeg om er wakker van te worden. Er zijn Hert Varkens, Koe Varkens, Schaap Varkens en Haan Varkens. De boer en boerin woonden daar met hun twee zonen, de oudste is geronseld om mee te vechten in de oorlog. Zuko probeert de jongere zoon moed te geven met zijn eigen mes. De jongen weigert dit mes nog terug te nemen als blijkt dat Zuko een vuurmeester en nota bene een prins is.

Bewoners[]

Advertisement