Avatar Wiki
Advertisement
Vuurnatie embleem

Naam onbekend Nou, dit is niet de echte naam ... maar...

De naam "Komeet Versterkte Agni Kai" is niet bevestigd door officiële bronnen.

VorigeOntsnapping van de Kokende Rots
GelijktijdigHonderdjarige Oorlog
VolgendeBevrijding van Ba Sing Se
Gevecht bij het Wulong Bos
Komeet Versterkte Agni Kai
Zuko en Azula in maken respectievelijk gele en blauwe vlammen in hun Agni Kai gevecht. De ene helft van het plein staat in blauwe vlammen die in het midden tegen een even grote muur van oranje rode vlammen komen die de andere helft van het plein lekken.
Begin100 NG
Einde100 NG
LocatieVuurnatie Hoofdstad
ResultaatAzula verslagen en wordt knettergek
Zuko wordt Vuurheer
Grote gevechten
VuurVuur
PartijPartij
Vuurnatie embleem Zuko
Waterstam embleem Katara
Vuurnatie embleem Azula
BevelhebberBevelhebber
strijdersStrijders
VerliezenVerliezen

De Komeet Versterkte Agni Kai is de naam van de Agni Kai van Zuko en Katara tegen Azula dat moest uitmaken wie de nieuwe vuurheer werd. Het gevecht werd versterkt door Sozins Komeet. Zuko vecht eerst alleen tegen Azula, Katara vond dat geen goed idee maar Zuko zij dat er iets anders aan Azula was waardoor hij haar nu wel kon verslaan. Dan daagt hij haar uit om bliksem te gebruiken. Zuko maakte zich klaar om haar bliksem door te sturen. Maar als Azula een bliksem op Katara afvuurt springt Zuko ervoor om Katara te redden van de bliksem. Zuko kon de bliksem niet doorsturen. Terwijl Katara daarna Zuko probeerde te genezen viel Azula haar aan. Ze probeert Katara neer te schieten met enkele krachtige vuurstoten. Maar dan ziet Katara een ketting hangen. ze lokt Azula boven een rooster met daaronder water. Als Azula Katara wil neer schieten stuurt Katara water om hen heen en bevriest alles. Dan 'zwemt' Katara door het ijs en ketent ze Azula vast aan het rooster. Dan laat ze het water ontdooien en trekt de ketting harder aan. Daarna heelt ze de wonden van Zuko en Azula wordt paranoïde. Er is nu beslist dat Zuko de nieuwe vuurheer wordt.

Het gevecht vindt plaats gedurende hoofdstukken 320 "Sozin's Komeet, Deel 3: In de Vuurzee" en 321 "Sozin's Komeet, Deel 4: Avatar Aang"

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Advertisement