Avatar Wiki
Advertisement
Dieren Icoon
Wereld Icoon
Geesten embleem

"Hybride"
Algemene informatie
Natie (meest voorkomend)Alle
Eerste verschenenDe Jongen in de IJsberg
Individuele informatie
Oogkleur
Vacht kleur(en)
Hoe gevaarlijk is dit dier?
Overige informatie
Leef omgeving
Voorbeeld(en)
Dieren combinatie

Veel dieren zijn hybride, dat wil zeggen dat ze tussen vormen of gemengde vormen zijn van bekende dieren.

Wereld van de Avatar[]

We leren in De Oorsprong hoofdstukken van de Legende van Korra dat geesten binnen kunnen treden in mensen. Yao is door een hem binnen tredende geest deels in een boom verandert. Dieren die door geesten zijn doordrongen hebben ook dit soort meng vormen gekregen. Als dit soort mengvormen zich dan ook nog kunnen voortplanten worden het hybride levensvormen.

Echte Wereld[]

De meeste van deze hybride dieren zijn in de echte wereld volledig uitgesloten van een kans op overleven laat staan voortplanten. Er zijn enkele combinaties mogelijk en bekend van dieren uit dezelfde groep. Zoals paarden en ezels, wat muildieren als hybride meestal steriele dieren. Combinaties uit verschillende groepen, zoals insecten, vissen, reptielen, vogels of zoogdieren zijn volledig niet levensvatbaar. De combinatie van een kip (vogel) en varken (zoogdier) is in de echte wereld dan ook totaal uitgesloten.

De Hybriden[]

Bekende hybride soorten zijn:

De varkens: hoender varkens, runder varkens, hert varkens, schaap varkens, aap varkens en natuurlijk ook de fruit varkens en stekel varkens. Vergeet ook niet de luchtbizons, een tussen vorm van bizon en manatee. Eigenlijk zijn er maar een paar diersoorten niet hybride. Veel van de meervoudige soorten hebben kenmerken van volledig verschillende soorten.

Een rijtje met de combinaties met varkens (eigenlijk tamme zwijnen).

Hoender Varken Rund Varken Hert Varken Schaap Varken Zwijn Aap Stekel Varken Fruitkraam Zwijn
Hoender Rund Hert Schaap Aap Egel Fruitkraam
Advertisement