Avatar Wiki
Advertisement
Aarderijk embleem.png

Naam onbekend Nou, dit is niet de echte naam ... maar...

De naam "Chin Stad" is niet bevestigd door officiële bronnen.

Chin Dorp Centrum.png
Chin Stad
Fysieke informatie
Locatie

Aardrijk kust AardrijkBekijk positie op kaart

Regering
Positie

Kuststad

Leider
Eerste verschijning

Avatar Dag

Chin Stad is een stad gesticht op de plek waar Chin de Grote werd verslagen door Kyoshi. Team Avatar komt er langs aan het begin van de lente.

Speciale Gebeurtenissen[]

In de lente van het jaar 100 NSK gebeuren er een aantal speciale dingen in het stad, die ik hier zal opsommen:

Avatar Dag (oude versie)[]

Elk jaar is er in dit stad een Avatar Dag, een anti-Avatar Dag waarop standbeelden van Avatar Kyoshi, Avatar Roku en Avatar Aang in de brand gestoken worden. Dit gebeurd om hun haat uit te brengen aan Avatar Kyoshi die hun leider Chin de Grote honderden jaren heeft vermoord.

Rechtszaak tegen Aang[]

Aang probeert zijn schuld te bekennen door mee te doen aan een proces. Dit blijkt echter heel oneerlijk te zijn, waardoor hij het proces sowieso al zou verliezen. Nadat er recht gesproken is moet de schuldige aan een rad van fortuin draaien met allerlei soorten straf erop. Bij het vak waar het rad stopt staat een straf die de schuldige met ondergaan. Aang zou moeten "koken in olie", maar door de inval van de Ruige Rhinos werd zijn straf omgezet naar "dienstverlening", hij moet nu de bandieten verdrijven.

Ruige Rhino Invasie[]

Vlak voor Avatar Aang zijn straf moet ondergaan komen de Ruige Rhino's de stad binnenvallen. Als straf moet Team Avatar ze verslaan, wat ze in korte tijd kunnen doen. Wanneer dit ze is gelukt worden ze vereerd als helden.

Avatar Dag (nieuwe versie)[]

Bij de nieuwe Avatar Dag wordt Avatar Aang vereerd omdat hij samen met de rest van Team Avatar de Ruige Rhino's heeft verslagen. De nieuwe festivalmaaltijd is ongebakken deeg in de vorm van Avatar Aang, wat gezien de gezichtsuitdrukkingen van Team Avatar heel goor blijkt te zijn.

Trivia[]

  • Deze plaats wordt twee keer stad genoemd, door Sokka en door Mongke. De naam is te vergelijken met Ho Chi Minhstad.
Advertisement