Avatar Wiki
Advertisement
Meditatie Icoon
Wetenschap Icoon
Planten Icoon
Geesten embleem

Deze pagina is Onder Constructie. Wegens staking van de bouwers is deze WIKI nog niet compleet. Mocht U relevante informatie hebben over Boom der Tijden binnen de legendes vul dit dan graag aan. De Engelstalige Avatar Wiki is completer, helaas zijn de verhalen in sommige details net iets anders.

"Bomen"
Algemene informatie
Natie (meest voorkomend)Geest
Eerste verschenenOorsprong Deel 1
Uiterlijke informatie
Bloemkleur
Blad kleur(en)
Hoe gevaarlijk is deze plant?
Overige informatie
Voorbeeld(en)
BijzonderWortelt in de Mensenwereld en groeit in Geestenwereld
Gerecht
Artikelen over Boom der Tijden (1)
Afbeelding gallerij Boom der Tijden (6)
Artikelen over Bomen (4)
{{{catalogi}}}
{{{catalogi}}}

De Boom der Tijden staat in de geestwereld tussen de portalen.

Boom des Tijds staat tussen de portalen in de geestwereld en wortelt in de mensen wereld.Boom des Tijds - tegenwoordige tijd.

De Boom des Tijds wortelt in de mensen wereld en het is dezelfde boom..

De Boom der Tijden tijdens de vorige Harmonische Convergentie.Boom van de Tijden - 10 000 jaar geleden.

De boom is in 10 000 jaar bijna niet gegroeit. Het landschap is in die tijd meer veranderd.

De Boom der Tijden voor de vorige Harmonische Convergentie.Boom der Tijden - meer dan 10 000 jaar geleden.

De ruimte in de boom is een spirituele holte. De boom staat midden tussen het Noordelijk en Zuidelijk Portaal in de Geestenwereld. Rond ieder portaal is een spiraal van vervormde rotsen, er staan ook watertjes in deze spiralen.

De boom staat in de geestenwereld en wortelt in de mensenwereld. De boom groeit niet heel snel, het landschap verandert sneller.

WanRaava, de eerste Avatar heeft Vaatu in de holte opgesloten tijdens de vorige Harmonische Convergentie.

Nadat Vaatu uit de boom was kon Korra erin om te mediteren. Tenzin heeft gelezen dat men hier lang geleden mediteerde om in kontakt te komen met de kosmische energie van het universum. Hij vertelt dat de Boom des Tijds alles opslaat. Korra herinnert zich alles weer als ze de herinneringen in de boom ziet.

Door hier te mediteren kon Korra zich met de kosmische energie van het universum verbinden. Ze kon hier de energie in zichzelf sturen en werd een gigant die in een flits over de wereld reist en Vaatu bijna verslaat.

Advertisement