Avatar Wiki
Advertisement
Avatar Icoon
Meditatie Icoon

Aang in de Avatar Trance, de pijl op zijn hoofd en ogen gloeien wit op.
Avatar Geest
Algemene Informatie
ElementAlle
BronDe Avatar
Geleerd vanDoor de wil gestuurd samenvoegen van de Avatar personages op geestelijk gebied.
Alternatieve stijlenDit is de Geestelijk kant van de trance. Avatar Trance de Wereldse.
Sub-techniek van
Eerst verschenenDe Avatar Keert Terug
Afbeelding gallerij Avatar Geest (13)
Afbeelding gallerij Avatar (25)
Artikelen over Sturing (39)
Artikelen over Kosmos van de Wereld van Avatar (4)
{{{catalogi}}}

De Avatar Geest is de staat waarin een Avatar hun vorige incarnaties en Raava kunnen bereiken.

Avatar Aang als reusachtige kosmische Gestalt van de Avatar in Trance.Avatar Aang als reusachtige kosmische Gestalt van de Avatar in Trance.

De Avatar moet eerst de Avatar Trance bereiken, of in ieder geval diep mediteren, vaak met relikwieën, rituelen met een gids en of op spirituele plaatsen. Hierin ervaart de Avatar ontmoetingen met hun vorige incarnaties en zal hen als visioen zien en meestal ook met hen kunnen communiceren.

Het is niet nodig voor de Avatar om volledig gerealiseerd te zijn en alle elementen te beheersen, dit maakt het bereiken van de Avatar Trance en of de Avatar Geest wel makkelijker. Ook heeft de studerende Avatar geen bewuste beheersing van de nieuwe krachten.

De vorige incarnaties kunnen ook aan de Avatar verschijnen in de Geesten wereld, ook daar zijn zij alleen zichtbaar als visioen; alleen zichtbaar voor de Avatar.

De Avatar trance is de vereniging van alle vorige Avatars, al hun stemmen en ieder alle stuurkunsten geeft bij elkaar heel wat kracht. De Avatar is de Gestalt of het Superorganisme, het idee van de som der delen die een groter geheel maken.

De vorige incarnaties van de Avatar kunnen door de Avatar opgeroepen worden. Deze vorige incarnaties verschijnen dan ook voor anderen, ze beheersen al hun kracht en kunnen communiceren. Zoals Roku bij het weer vernietigen van de vuurnatie Avatar tempel en Kyoshi om te bevestigen dat zij schuldig was aan de dood van Chin de Grote.

Visioen van Aang met Avatar Roku, Kyoshi, Kuruk, Yangchen, en nog een stuk of wat avatars op een rij zonder zichtbaar eind naast elkaar.Avatars op een rij.

Visioen van Korra met Avatar Aang, Roku, Kyoshi, Kuruk, Yangchen, en nog een stuk of wat avatars in rijen van steeds één of meer meer in een uitwaaierende driehoek.Avatars in een uitwaaierende driehoek.

Aang in een paars bolletje, in de kosmos, in handen van zijn kosmische Avatar Geest.Aang bij zijn kosmische Avatar Geest.

Advertisement