Avatar Wiki
Advertisement
Aardrijk embleem

Deze pagina is Onder Constructie. Wegens staking van de bouwers is deze WIKI nog niet compleet. Mocht U relevante informatie hebben over Aardrijk Basis binnen de legendes vul dit dan graag aan. De Engelstalige Avatar Wiki is completer, helaas zijn de verhalen in sommige details net iets anders.

Naam onbekend Nou, dit is niet de echte naam ... maar...

De naam "Aardrijk Basis" is niet bevestigd door officiële bronnen.

"Aardrijk Basis"
Algemene informatie
NatieAarde
Waar op de wereldcentraal aardrijk
(Bekijk de locatie op de kaart)
Functiemilitaire basis
Bijzonderheid
HeerserAardrijk embleem Fong
Eerste verschenen"De Avatar Trance"
Stem door
{{{catalogi}}}

De Aardrijk basis is een centraal op de wereld gelegen fortificatie met een aanzienlijke legermacht van het aardrijk.

De basis wordt geleid door generaal Fong, de generaal die dacht Avatar Aang als een wapen in te zetten.

Ommuurde basis op een kruispunt van muren door het dal. Generaal Fong van het aardrijk is de commandant.Aardrijk Basis.
Kaart met de locatie van de Aardrijk basis gemarkeerd met een stip en cirkel.Kaart met de locatie van de Aardrijk Basis.

De basis is een kazerne met oefen terreinen, administratieve gebouwen in een toren in het midden. De barakken en verzorgings ruimten bevinden zich langs de buitenmuur. De cavalerie is voorzien van gepantserde struisvogel paarden en gebruikt maanzwaarden. De infanterie bestaat uit aardmeesters en deze zijn zeer geoefend in het gebruik van de aardschijven.

De Aardstuurder kapitein is waarschijnlijk gelegerd op deze basis.

Zie Ook[]

Wereld van Avatar

Advertisement