Avatar Wiki
Advertisement
Techniek Icoon
Handel Icoon
Embleem van VRN

Aard en Vuur Fabriek.
Aard en Vuur fabriek
Algemene informatie
Natie Aarde
Leider(s)
Bekende Leden
Stichter(s)
Oprichting
HoofdkwartierViskraan Vogel stad
Affiliatie
DoelGeld verdienen
FunctieZuiveren van Mineralen
Eerste verschenenDe Breuk
Afbeelding gallerij Aard en Vuur fabriek (2)
Artikelen over Viskraan Vogel stad (10)
Afbeelding gallerij Viskraan Vogel stad (7)
{{{catalogi}}}
{{{catalogi}}}

De Aard en Vuurfabriek is een fabriek om de natuurlijke mineralen te zuiveren en te bewerken.

De gezuiverde mineralen zijn diverse kleuren Lichtgevende kristallen en het gedolven metaal is ijzer.

De fabriek werd opgericht in Viskraan Vogel stad door de Vuurnatie handelaar Oom Loban en de uit Gaoling vertrokken Aardrijk magnaat Lao Beifong.

De Stuurders raffinaderij van de Aard en Vuur fabriek.De Stuurders raffinaderij van de Aard en Vuur fabriek.

Satoru, de bedrijfsleider, toonde Team Avatar en enkele Lucht Acolieten hoe de kristallen gezuiverd werden door aardmeesters die de grote stenen in kleinere stukjes aarde stuurden. De watermeesters spoelden hier de kristallen op kleur uit en vuurmeesters konden de ovens verhitten. Waarna de kristallen per kleur verzameld werden en de rest aarde afgevoerd werd door aardstuurders.

Een hal hiernaast was het grootste deel van het proces gemechaniseerd en de arbeiders hier waren allemaal niet stuurders. Een grote machine met een trechter vermaalt de grote keien en een andere hopper filtert dit naar kristallen op kleur en rest aarde. Satoru was best trots op de machines die hij voor de fabriek gemaakt had. Ook een kolenhandelaar keek bedachtzaam bij het zien van een vorkheftruck.

Het terrein was omgeven door een metalen gaas-afrastering met prikkeldraad erbovenop. Een groep geüniformeerde aardmeesters bewaakt het fabriekscomplex. De Ruige Rhino's zijn aangesteld als persoonlijke garde van Loban.

Medewerkers[]

Advertisement