Avatar Wiki
Advertisement
Yuyan Archers in the trees

A Yuyan Íjászok hihetetlen hajlékonysággal mozogtak és halálpontosan céloztak, nagy távolságból is.

A Yuyan Íjászok a Tűzhadsereg elit egységét alkották, tagjai szinte természetfeletti ügyességgel kezelték az íjat. Parancsnokuk azzal kérkedett, hogy nagy távolságból is képesek fához szegezni egy legyet úgy, hogy életben marad. Őket alkalmazta Zhao tengernagy az Avatar elfogására, miközben az a beteg barátainak akart segíteni azzal, hogy fagyott békákat gyűjtött egy mocsárból. Az íjászok segítségével sikerült elfogni Aangot, akit egyébként nem lett volna könnyű elkapni.

Az íjászok akkor is szerepet kaptak, amikor Aangot megszöktette a Kék Szellem. Ahogy Aang és a rejtélyes idegen megpróbált kijutni az erődből, a Yuyan Íjászok is készenlétben álltak, hogy bármikor megállítsák a szökevényeket. A Kék Szellem és Aang már a falon kívül jártak, amikor Zhao parancsára az egyik íjász tévedhetetlen pontossággal kilőtte a Kék Szellemet, aki azonnal elájult. Aang ekkor vette észre, hogy aki ki akarta szabadítani a fogságból, nem volt más, mint Zuko.

Advertisement