Avatar Wiki
Advertisement
Ursa

Ursa szerető anyja volt gyermekeinek és nem vonzotta a durvaság, amivel ritka kivételt képezett a királyi családban.

UrsaTűz Népe királynéja, Ozai, a Tűz Ura felesége volt, apja Jinzuk, anyja Rina, nagyapja Roku Avatar, nagyanyja pedig Ta Min volt. Ursa és Ozai házasságából két gyermek született: Zuko és Azula.

Ursa nagyon szerette gyermekeit, gyengéd anya volt, de egy összeesküvésben való részvétele miatt el kellett hagynia az udvart. Visszatért szülőfalujába, ahol új férjet talált fiatalkori szerelme, Ikem (ekkor már Noren) személyében. Ikem ugyanis új arcot és személyazonosságot kért az Arcok Anyjától, majd miután Ursa visszatért hozzá, őt is rávette a cserére, így lett Ursából Noriko. Ursa az új személyazonossággal együtt elvesztette élete előző szakaszának emlékeit, és békésen élt férjével, később pedig született egy lányuk, Kiyi, aki tűzidomár lett.

Miután fia, Zuko lett az új Tűz Ura, és véget vetett a százéves háborúnak, szerette volna viszontlátni az anyját, akihez mindig nagyon bensőséges kapcsolat fűzte. Zuko elindult, hogy megkeresse Ursát, aki a családja jó felét testesítette meg. Sikerült megtalálnia, Ursa pedig, bár természetesen eleinte nem emlékezett fiára, végül megkérte az Arcok Anyját, hogy adja vissza neki előző identitását. Ezután Zuko érvénytelenítette az anyjára kirótt büntetést és visszahívta őt a Tűz Országának fővárosába, aminek Ursa eleget tett, és visszatért a fővárosba Noren és Kiyi társaságában.

Ozai and Ursa's wedding

Ursát hozzákényszerítették Ozai herceghez, pedig ő Ikemet szerette.

Ursa and Zuko

Ursa különösen kötődött fiához, amiért Azula állandóan neheztelt rá.

Advertisement