Avatar Wiki
Advertisement

A Tripla Terror három tagja védelmi pénzt akart beszedni egy bolttulajdonostól, de annak nem volt elég pénze. Megfenyegették, de Korra a boltos segítségére sietett.

A Tripla Terror Triád, gyakran csak Tripla Terror, egy idomárokból álló bűnbanda Köztársaságvárosban, ők a legrégebbiek a városban. Nevük arra utal, hogy három idomár nép tagjait egyesítik: víz, föld, tűz. A bandafőnök Villámcsapta Zolt, egy tűzidomár volt, de őt Amon megfosztotta az idomítási képességtől a kinyilatkoztatás napján, ezután új vezért választottak Vipera, egy vízidomár személyében. Őt meggyilkolták nem sokkal azután, hogy Korra legyőzte Kuvirát, az elkövető egy Tokuga nevű nem-idomár srác volt, aki annál ügyesebben bánt a karddal és jártas volt a chi-blokkolásban is. Tokuga mindenkit kiiktatott, aki nem volt hajlandó engedelmeskedni neki és még a korábbi, idomár bandavezéreknél is agresszívabb terjeszkedésbe kezdett a többi bűnbanda rovására, miközben minden ellenvéleményt elhallgattatott. Tokugát bérelte fel Wonyong Keum ingatlanfejlesztő üzletember, hogy távolítsa el a levegőidomárokat a városban nyílt új szellemi átjáró körül, de az akció balul sült el, amikor az Avatar is megjelent. A védelmet ellátó szellemek közül az egyik megszállta Tokugát, aki olyan is maradt. Tokuga ettől kezdve az Avatart hibáztatta a torzulásáért és bosszút esküdött ellene. Wonyong Keumot is megfélemlítette, és átvette a Keum Vállalat vezetését, mondván, hogy most már Keum az ő bérence.

Mako és Asami felbérelték a Tripla Terrort, de őket megvette később Varrick egy jobb ajánlattal, Mako pedig korrupt zsaru hírébe került és börtönbe zárták.

A Tripla Terror jelenleg is működik, a rendőrségi jelentések szerint egyre erősebb, agresszívabb harcot folytat más bűnbandákkal, például a Kúszó Kristály Triáddal vagy a Vörös Monszunnal. A bűnszervezetnek egykor Mako és Bolin is a tagja volt, amikor árván éltek Köztársaságváros utcáin. Mako illegális fogadásokat kötött a szervezet nevében, és Bolinnal közösen rendezvénybiztosítást is végzett.

Tokuga, bár nem volt idomár, képes volt arra, hogy megölje Viperát, az addigi bandafőnököt.

Advertisement