Avatar Wiki
Advertisement
Tahno and fangirls

Tahno odáig merészkedett, hogy elkezdte Korrát provokálni, mikor a lány Bolinnal vacsorázott Narook tésztakifőzdéjében.

Tahno egy köztársaságvárosi vízidomár, a Fehérforrási Farkasdenevérek nevű idomárcsapat kapitánya. Rendkívül arrogáns természetű fickó, aki gyakran lepocskondiázza az ellenfeleit. Ez a kisebbik baj, a nagyobb gond az, hogy ő és csapata rendszeresen tisztességtelen módon küzd az arénában, ennek érdekében a bírókat is lefizetik. Tahno ezen az úton járt sokáig, de egy tragikus esemény arra késztette, hogy magába szálljon: amikor Amon az embereivel megtámadta az Idomárarénát, Tahnót és csapattársait az egyenlőségiek vezére megfosztotta az idomítási képességétől.

Korra and quiet Tahno

Tahnót teljesen kicserélték azután, hogy elvesztette a vízidomítás képességét: normális, tisztelettudó módon beszélt mindenkivel, még az általa korábban megvetett Korrával is.

Amikor Korra visszakapta Aangtól a saját idomítási képességét, úgy döntött, hogy a többi hasonló sorsra jutott idomárnak is segít, így hát nagy ellenfelének, Tahnónak is visszaadta az erejét. Tahno nem sokáig volt hálás az Avatárnak, ismét visszatért régi modorához.

Advertisement