Avatar Wiki
Advertisement

Sokka volt az Avatar Csapat hangulatfelelőse.

Sokka a Déli Víz Törzs szülöttje volt, nem-idomár harcos, aki szenvedélyesen szerette a számára kedves embereket, és ugyanolyan szenvedélyesen gyűlölte az ellenségeit. Közeli kapcsolatba került Aanggal is, miután Sokka húga, Katara hozzáment feleségül az Avatárhoz.

Sokka néha hajlamos volt a handabandázásra, a szájtépésre, de ezt leszámítva nagyszerű harcos és érző szívű ember volt, aki mindig kész volt segíteni a gyengéken.

százéves háború mindörökre feldúlta Sokka életét, miután az édesanyja meghalt egy, a törzs fővárosát ért támadás során. Sokka hatalmas gyűlöletet fejlesztett a szívében a Tűz Népe ellen, amely csak lassan, a háború vége után kezdett oszladozni. Eltökélte, hogy ha kell, egész életében harcolni fog a betolakodók ellen, ezért állandóan képezte magát a fegyverforgatásban. Fegyverei, a bumeráng, a harci bunkó, a meteoritból kovácsolt kard, a bálnafog szablya, a machete, a farkasfog szablya, ikonikussá váltak.

Sokka nem hitt a finomabb tudományokban, úgymint az idomításban, az asztrológiában, a különféle varázslatokban, ő egy stratéga és született hadvezér volt, igaz, abból első osztályú. Az volt a célja gyerekként és serdülőként, hogy apja nyomába érjen, aki nagy példaképe volt. 

Sokka felnőttkorában politikai pályára lépett, apja halála után a Déli Víz Törzs de facto törzsfője lett és népét képviselte az  Egyesült Köztársaságot irányító kollektív tanácsban, melynek elnöke is volt.

Sokka újító szellemű, kreatív ember volt, bár az eredmény néha meghökkentőre sikerült.

Sokka egész életében kompenzálni próbált, mivel nem-idomárnak született. Híresen jó kardforgató volt.

Advertisement