Avatar Wiki
Advertisement

A csöndes, ám határozott modorú Mako.

Mako egy fiatal tűzidomár srác Köztársaságvárosból, aki multikulturális családból származik, apja földidomár, anyja tűzidomár volt. Öccsével, Bolinnal együtt korán árvaságra jutott, miután egy tűzidomár megölte a szüleiket, ezután az utcán éltek. Kiszolgáltatott helyzetükben a boldogulás egyedüli módja az volt, hogy beálltak egy bűnbandába, a Tripla Terror Triádba. Később azonban otthagyták a bandát és elkezdtek részt venni az Idomáraréna bajnokságain. Mako a Tűzmenyétek csapatkapitányaként nagy népszerűségre tett szert a városban annak ellenére, hogy modora meglehetősen tartózkodó, sőt hűvös.

Mako, miután versenyidomító karrierje véget ért, rendőrnek állt. Kemény munkával kivívta feljebbvalója, Lin Beifong elismerését, és később nyomozóvá léptették elő. Elszánt harcot indított a szervezett bűnözés ellen. A Korra elleni merényletkísérlet után azonban kilépett a rendőrség kötelékéből és Wu herceg inasa lett. Többször megvédte Wu-t Kuvira híveitől. A diktátor pusztító, de sikertelen hadjárata után Mako, aki már korábban is egyre terhesebbnek érezte Wu szolgálatát, visszatért a köztársaságvárosi rendőrségbe.

Élete[]

Gyermekkor[]

Mako egy San nevű földidomár férfi és egy Naoki nevű tűzidomár nő első fiaként született. Néhány évvel később született egy öccse, Bolin. Minden bizonnyal boldog gyerekkoruk lett volna, ha a szüleiket nem ölte volna meg egy tűzidomár. 

Advertisement