Avatar Wiki
Advertisement

Lao Beifong a szülői szeretetre hivatkozva hermetikusan elzárta a világtól lányát, akinek még barátai sem voltak.

Lao BeifongFöld Királysága egyik jómódú városából, Gaolingból származó gazdag polgár volt, Toph Beifong édesapja. Szigorúan fogta vakon született kislányát, és azt hitte róla, hogy a körülményeknek megfelelően védtelen és gyámoltalan. Ezért hát óriási meglepetést okozott számára az, amikor kiderült, hogy Toph a világ legjobb földidomárja, aki ezáltal nem olyan elesett, mint ahogy azt bárki feltételezné róla. Amikor Toph megszökött az Avatar Csapattal, Lao utána küldött két férfit, Yu mestert és Xin Fut, hogy hozzák vissza őt, de nem jártak sikerrel. Lao Beifong azonban mindenáron vissza akarta kapni engedetlen lányát, hogy aztán a saját szájíze szerint nevelhesse tovább.

Később, a százéves háború befejeződése után a Tűz Népe egy tagjával, Lobannal közösen létrehozott egy vállalatot, a Föld-Tűz Ércfinomítót. Ez a cég volt a két, korábban ellenséges nép tagjai közötti első üzleti együttműködés. Amikor az Avatar Csapat felkereste a cég vezetőségét, hogy elbeszélgessenek a környezetszennyezésről, Lao viszontláthatta a lányát. Eleinte szigorúan, türelmetlenül beszélt vele, de rá kellett jönnie, hogy tisztelnie kell gyermekét és a döntéseit, ha meg akarja tartani a kapcsolatukat. Ezért hát feladta addigi nevelési elveit, és szabadságot biztosított lánya számára. 

Amikor a föld alá szorultak a bányaomlás miatt, Lao kifejezte lányának a szeretetét és bocsánatot kért mindazért, amit korábban mondott és tett.

Advertisement