Avatar Wiki
Advertisement
Cabbage Corp

A Káposztagyár központja.

A Káposztagyár egy gépipari cég Köztársaságvárosban, alapítója a káposztaárus, aki Aang idejében élt, jelenlegi tulajdonosa az árus fia, Lau Gan-Lan. A Jövő Ipara legkomolyabb versenytársa, de termékei minőségben jelentősen elmaradnak azokétól. Autói olcsóbbak, de gyatrábbak is, mint a Satomobil, léghajóit pedig a Föld Királysága légierejének adja el, ezek szintén gyengébb minőségűek, mint a Jövő Ipara által gyártott modellek.

A Káposztagyár csődközeli helyzetbe került, amikor a tulajdonost a rendőrség megvádolta azzal, hogy kapcsolatban áll az egyenlőségiekkel. A nyomozás idejére fel kellett függeszteni a termelést és az értékesítést, a hatóság pedig lefoglalta a cég üzleti könyveit és zárolta az összes alaptőkét. Lau Gan-Lan ebből a csapásból csak sokára tudott felállni. A cég helyzete akkor kezdett javulni, amikor kiderült, hogy az üzletembert az iparág első számú szereplője, Sato Hiroshi mártotta be azzal, hogy hamis bizonyítékokat helyeztetett el a Káposztagyár raktáraiban. 

Hiroshi börtönbe kerülése után a cég folytathatta a tevékenységét, jelenleg is második helyen áll a Jövő Ipara mögött.

Cabbage merchant statue

A vállalat alapítójának, a káposztaárusnak a szobra a cég székháza előtt.

Advertisement