Avatar Wiki
Advertisement

A Jövő Ipara székháza Köztársaságvárosban.

A Jövő Ipara egy gép-és járműgyártó vállalat, melynek székhelye Köztársaságvárosban található. Alapítója Sato Hiroshi, aki a Satomobil kifejlesztőjeként lett milliomos. A cég neve azt fejezi ki, hogy a vezetőség mindig nyitott a technika fejlődésével lépést tartani. Ezért tudott a vállalat sikeressé válni, a versenytársak gyakorlatilag a pálya szélére szorultak. Sato Hiroshi találmányaival beírta nevét az Avatar világa gazdaságtörténetébe.

A vállalat hatalmas pénzügyi sikert ért el, amikor fiatal éveiben Hiroshi kifejlesztette a Satomobilt, ennek köszönhetően rövid időn belül képes volt visszafizetni a cég létrehozására kapott kölcsönét. Később léghajókat is építeni kezdett, amelyek szintén sikeresnek bizonyultak, annyira, hogy a Jövő Ipara válhatott az Egyesült Erők és a Fémidomár Rendőrség kizárólagos beszállítójává. Jelenleg is a cég látja el Satomobilokkal és léghajókkal a két fegyveres erőt.

Hiroshi életében azonban bekövetkezett egy törés, aminek hatására a bűn útjára lépett, kapcsolatba került az egyenlőségiekkel, és onnantól kezdve őket szolgálta tudásával. A Jövő Ipara, bár titokban, de ártó szerkezeteket kezdett fejleszteni, melyek közül kiemelkedik a mecha és az elektromos kesztyű. Mindkét eszköz abból a célból készült, hogy az egyenlőségiek egyenlő ellenfelei lehessenek az idomároknak. Hiroshi emellett kifejlesztette a motorral hajtott repülőgépet, hogy egy eljövendő összecsapásban legyőzhesse az Egyesült Erőket, ami később majdnem sikerült is neki.

A cég emblémája egy Satomobil motorháztetőjén.

Miután Hiroshit letartóztatták és börtönbe zárták az Egyesült Köztársaság ellen elkövetett vétkeiért, lánya, Asami vette át a vállalat irányítását, amely előtt bizonytalan jövő állt. Később a fiatal üzletasszony sikerrel mentette meg a Jövő Iparát a csődtől, köszönhetően Varrick kezdeti segítségének (bár később becsapta a lányt), utána pedig a Köztársaságvárostól érkező megrendeléseknek. 

A cég élén Hiroshi már korábban elhatározta, hogy szponzorként lép fel a sport világában. Amikor megtudta, hogy a Tűzmenyétek nevű idomárcsapat súlyos anyagi gondokkal küzd, felajánlotta segítségét Makónak és Bolinnak, és kifizette helyettük a részvételi díjat. Feltétele csak az volt, hogy a vállalat logójával ellátott mezben kellett ezután pályára lépniük, nevüket pedig megváltoztatták, így lettek "A Jövő Iparának Tűzmenyétjei". Ez így maradt Hiroshi börtönbe kerülése után is, bár utána a két testvér búcsút intett a versenyidomításnak.

Advertisement